Na adrese www.mojeo2.cz zákazníci mohou v pilotním provozu aktivovat, deaktivovat a upravovat některé služby. U O2 tak půjde přes internet vyřídit i jiné záležitosti, než je nastavení a sledování elektronického vyúčtování. Možností je zatím o něco méně než u konkurence, ale měly by se rozšiřovat.
Mezi nové funkce samoobsluhy bude patřit přehled všech aktivních tarifů zákazníka, aktivace, deaktivace a změny vybraných doplňkových služeb, možnost sledovat čerpání datových limitů nebo sledovat historii objednávek. Způsob práce s elektronickým vyúčtováním se nemění.
První ohlasy od čtenářů jsou spíše negativní. Stěžují si na málo možností samoobsluhy, namátkou například na chybějící informace o konci platnosti balíčků a služeb. Je ovšem možné, že až O2 přejde od pilotního k plnohodnotnému provozu, některé z těchto nedostatků budou odstraněny.