Již od včerejšího večera se nám redakci množí informace od uživatelů, kteří mají problémy s přístupem do svých e-mailových schránek u O2. Ještě ráno se týkal problém i uživatelů se schránkou na O2 Active, těm by ale v tuto chvíli už měl e-mail normálně fungovat. Část zákazníků dalších služeb – například Internet Express, portálu Quick.cz nebo adres iol.cz – může mít problém stále.
Tiskový mluvčí Telefónica O2 Martin Žabka nám k tomu řekl: „Vzhledem k technické chybě na systému poštovních serverů nemohou někteří zákazníci využívající email na iol.cz a quick.cz používat své emailové schránky. V současné chvíli se podařilo 100% zajistit funkčnost pro emailové schránky portálu O2 Active. Na obnovení emailových služeb pro ostatní zákazníky usilovně pracujeme ve spolupráci s dodavatelem platformy. Za způsobené komplikace se zákazníkům omlouváme.“
O příčině problémů a jejich odstranění vás budeme informovat, jakmile získáme další informace.
Aktualizováno 13.2. 10:15 - od dnešního rána začala pošta na několika námi testovaných účtech fungovat. Zatím se ale stahují jen zprávy aktuální a z pondělka, výjimečně z nedělního večera.