Nový zákazník stojí RadioMobil tisícovku

Za první čtvrtletí letošního roku získal RadioMobil celkem 180 000 zákazníků. Získání nového zákazníka jej stálo více než 1000 korun.
(ČIA) - Nárůst počtu klientů v prvním čtvrtletí letošního roku o 180 tisíc na celkových 3,033 milionu dnes ohlásil mobilní operátor RadioMobil. Celá skupina T-Mobile, do které kromě tuzemského provozovatele patří ještě mateřská firma v Německu a firmy ve Velké Británii, Rakousku a Spojených státech, zvýšila za stejnou dobu počet zákazníků o 14,39 milionu na 46,3 milionu. ČIA o tom informoval Zdeněk Maršál z RadioMobilu.

RadioMobil musel investovat na získání jednoho zákazníka 33,8 eura, což v přepočtu představuje částku 1024 korun. V Evropě a USA tyto náklady v průměru činily 113,1 eura. Oproti loňskému roku zaznamenal T - Mobile větší odliv uživatelů k jiným operátorů. Ten stoupl v prvním čtvrtletí o 0,7 procenta měsíčně, když ve stejném období loni dosáhl pouze 0,4 procenta.

Výnosy skupiny loni vzrostly o 66 procent na 4,465 miliardy eur a provozní zisk EBITDA o 105,6 procenta na 1,211 miliardy eur. V tuzemsku dosáhl RadioMobil výnosů 160 milionů eur (4,8 miliardy korun) a provozní zisk EBITDA 77 milionů eur (2,33 miliardy korun).