Stopky
Slouží k měření časového intervalu mezi odesláním parametru start a konec.
klíčové slovo | povinné parametry | |
STO | S | začátek stopování |
K | konec stopování |
Příklad:
STO S ... spuštění stopek (obdržíte zprávu potvrzující začátek stopování)
Zdarma
Minutka
V zadaném časovém intervalu obdržíte zadanou zprávu.
klíčové slovo | povinné parametry | volitelné parametry |
MIN | čas v minutách | text |
K |
Příklad:
MIN 120 SCHUZKA ... zpráva SCHUZKA bude doručena na Váš mobilní telefon za 120 minut
Zdarma
Blahopřání
Vybrané blahopřání Vám přijde na Váš MT, odkud jej můžete dále odeslat.
klíčové slovo | povinné parametry | volitelné parametry |
BLA | název blahopřání
|
MPZ země, v jejímž jazyce chcete blahopřání poslat |
seznam povinných parametrů | |||
seriózní přání | humorná přání | ||
SVATEK | k svátku | MODRA | k získání modré knížky |
NAROZENINY | k narozeninám | PAROHAC | k nasazení parohů |
SVATBA | k svatbě | ||
DITE | k narození dítěte | TCHYNE1 | k odjezdu tchýně |
PROMOCE | k promoci | TCHYNE | k příjezdu tchýně |
RIDICAK | k získání řidičského oprávnění | PODVOD | k úspěšnému podvodu |
ZKOUSKA | k složení zkoušky | OPICE | k vyléčení z opice |
MATKA | ke dni matek | OSLAVA | k přežití oslavy |
VANOCE | k vánocům | ||
VELIKONOCE | k velikonocům | NAJEM | ke zvýšení nájmu |
PF | k Novému roku | PENEZENKA | ke ztrátě peněženky |
POVYSENI | k povýšení |
Příklady některých přání, která můžete obdržet:
BLA NAROZENINY -> Preji Ti k Tvym narozeninam hodne stesti, zdravi a lasky. Kdy to pujdeme oslavit?
BLA RIDICAK -> Gratuluji Ti k ziskani ridicaku! Když budes chtit pujcit auto tak za mnou nechod!!!
BLA OSLAVA -> Blahopreji Ti k preziti divoke oslavy a vitam Te mezi zivymi! Mimochodem, priste slavime u vas doma!!!
Blahopřání jsou k dispozici v angličtině, němčině, francouzštině, italštině, španělštině, polštině, maďarštině, slovenštině.
Volitelný parametr (MPZ): | |||
Němčina | D | Španělština | SP |
Angličtina | GB | Polština | PL |
Francouzština | F | Maďarština | H |
Italština | I | Slovenština | SK |
Zdarma
Letové řády
Klíčové slovo |
parametr |
2. povinný parametr | 1. volitelný parametr | 2. volitelný parametr |
LET | místo odletu | místo příletu | čas odletu | datum odletu |
- Budete-li chtít obdržet více než jen jednu odpověď (jeden spoj), použijte jako poslední parametr +x, kde x je počet odpovědí, které se Vám mají doručit.
- Víceslovné názvy měst se zadávejte se znaménkem + místo mezery (např. NEW+YORK).
- Při zadání data bez času odletu je nutné čas odletu nahradit znakem *.
Příklad:
LET FRANKFURT PRAHA 2000 120399 ... vyhledá první nejbližší letecký spoj z Frankfurtu do Prahy, který z Frankfurtu odlétá v nebo po 20:00 hodině, dne 12.3.1999.
LET PRAHA MOSKVA ... vyhledá první nejbližší letecký spoj z Prahy do Moskvy
LET PRAHA BERLIN 1000 +3 ... vyhledá tři první nejbližší letecké spoje, které odlétají z Prahy do Berlína dnes v a po 10. hodině.
Cena 2,40 Kč
Shoda partnerů
Zadáním dat narození obou partnerů se dozvíte jak se k sobě hodí po fyzické, citové a intelektuální stránce.
klíčové slovo | 1. povinný parametr | 2. povinný parametr |
SHO | datum narození | datum narození partnera |
Příklad:
SHO 170775 090878 .shodnost partnerů s datumem narození 17.7.1975 a 9.8.1978
Zdarma
Murphyho zákony
klíčové slovo |
MUR |
Zdarma
Zápalky
Na hromádce leží 15 zápalek (případně 15 až 25 podle Vašeho volitelného nastavení). Počítač a Vy střídavě odebíráte od 1 do 3 zápalek. Na koho zbyde poslední zápalka, prohrál.
klíčové slovo | povinné parametry | volitelné parametry | ||
ZAP | S | start hry s 15 zápalkami | výchozí počet zápalek | 15 - 25 zápalek |
počet odebraných zápalek | 1 - 3 zápalky | |||
K | předčasné ukončení hry |
Pokud neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra automaticky ukončena. 5 minut před vypršením limitu obdržíte upozornění.
Příklad:
ZAP_S ... začátek nové hry s 23 zápalkami
ZAP_S_24 ... začátek nové hry s 24 zápalkami
ZAP_2 ... odebíráte 2 zápalky
ZAP_K ... předčasné ukončení hry
Zdarma
Dělostřelecký souboj
Počítač Vám sdělí umístění Vašeho protivníka. Vy zadáte váhu střelného prachu, úhel a čekáte, kam Vaše střela dopadne. Podle vzdálenosti Vaší střely od cíle, kterou Vám sdělí počítač, pak můžete upravit náměr a nálož.
klíčové slovo | 1. povinný parametr | 2. povinný parametr | |||
DEL | S | start hry | úhel | 0 90ş | |
K | předčasné ukončení hry | ||||
množství střelného prachu | 0 10 kg |
- Pokud neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra automaticky ukončena. 5 minut před vypršením limitu obdržíte upozornění.
Příklad:
DEL_S ... začátek nové hry
DEL_3_50 ... střela na cíl pod úhlem 50o s 3 kilogramy střelného prachu
DEL_K ... předčasné ukončení hry
Zdarma
Přistání na Měsíci
Smyslem hry je hladce přistát na povrchu měsíce. Rychlost jakou se blížíte k povrchu měsíce ovlivňujete zadáním paliva určeného na brždění. Pokud budete zadávat příliš malé množství, vaše raketa bude padat příliš rychle a rozbije se o povrch Měsíce. Pokud zadáte příliš velké množství paliva může se stát, že raketa překoná přitažlivost a začne opět stoupat. Potom je nutné zadávat nulové množství paliva tak dlouho, dokud raketa nezačne opět klesat.
klíčové slovo | povinné parametry | 1. volitelný parametr | 2. volitelný parametr | 3. volitelný parametr | |
LUN | S | start hry | výchozí množství paliva (od 20 do 200) | výchozí rychlost (od 10 do 200) | výchozí výška (od 100 do 300) |
množství paliva na brždění | 0 - 25 tun | ||||
K | předčasné ukončení hry |
- Pokud při zahájení nové hry nezadáte žádné volitelné parametry, začne hra se standardním nastavením, které se dozvíte v odpovědi počítače.
- Pokud neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra automaticky ukončena. 5 minut před vypršením limitu obdržíte upozornění.
Příklad:
LUN_S ... začátek nové hry se standardním nastavením
LUN_S_100_80_2000 ... začátek nové hry s nastavením 100 tun paliva,
výchozí přistávací rychlost 80 m/s, výška nad povrchem Měsíce 2000 metrů.
LUN_10 ... brzdění 10 tun paliva
LUN_K ... předčasné ukončení hry
Zdarma
Lodě
Zvolíte si velikost hrací plochy a rozmístěte lodě.
klíčové slovo | povinné parametry | 1. volitelný parametr | 2. volitelný parametr | 3. volitelný parametr | |
LOD | S | start hry | velikost hrací plochy (viz. tabulka) | počet lodí typu 2 | počet lodí typu 1 |
XY_Z | XY (pozice Vaší střely) Z (výsledek střely počítače: V=voda, Z=zásah, P=potopeno) |
||||
K | předčasné ukončení hry | ||||
SOUTEZ | start soutěžní hry |
- pokud při zahájení hry nezadáte 2. a 3. volitelný parametr použije počítač standardní počet a složení lodí pro zadanou velikost hracího pole (viz. následující tabulka)
hodnota 1. volitelného parametru | hrací plocha | počet lodí typu 2 | počet lodí typu 1 |
5 (standardní nastavení) | 5x5 | 3 | 1 |
6 | 6x6 | 4 | 2 |
7 | 7x7 | 6 | 2 |
8 | 8x8 | 7 | 3 |
9 | 9x9 | 7 | 3 |
10 | 10x10 | 8 | 3 |
- loď typu 1 pokrývá 1 čtvereček hrací plochy, loď typu 2 pokrývá 2 čtverečky hrací plochy
- jednotlivé lodě se nesmějí navzájem dotýkat a to ani rohy
- maximální celkový počet lodí je roven velikosti jedné strany hracího pole +1 (např. na hracím poli 7x7 můžete mít maximálně 8 lodí jakéhokoli typu)
- střely se střídají rovnoměrně, tzn. že i po Vašem zásahu střílí počítač a naopak
- Pokud neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra automaticky ukončena. 5 minut před vypršením limitu obdržíte upozornění.
SOUTĚŽ
Po odeslání požadavku na zahájení soutěžní hry o ceny LOD_SOUTEZ napíše počítač na jakém hracím poli a s jakým počtem a složením lodí se bude hrát. Pokud zvítězíte je nutné zadat poštovní adresu, na kterou budete chtít cenu poslat.
Příklad:
LOD_S ... začátek nové hry hrací pole 5x5, 3 lodě typu 2, 1 loď typu 1
(viz. tabulka)
LOD_S_6_3_5 ... začátek nové hry hrací pole 6x6, 3 lodě typu 2, 5 lodí
typu 1
LOD_S_10_10_0 ... začátek nové hry hrací pole 10x10, 10 lodí typu 2,
žádná loď typu 1
LOD_B2_V ... střílíte na B2, předchozí střela počítače byla do vody
LOD_A4_Z ... střílíte na A4, předchozí střela počítače zasáhla, ale
nepotopila Vaši loď
LOD_B2_P ... střílíte na B2, předchozí střela počítače zasáhla a potopila
Vaši loď
LOD_SOUTEZ ... začátek nové soutěžní hry o ceny
LOD_K ... předčasné ukončení hry
Zdarma
Logic
Počítač si myslí číslo a Vaším úkolem je ho uhádnout.
klíčové slovo | povinné parametry | volitelné parametry | ||
LOG | S | start standardní hry (tipujete 3 ciferné číslo) | počet číslic hádaného čísla | 3 - 5 číslic |
SOUTEZ | start soutěžní hry | |||
hádané číslo | 3 až 5-ti místné číslo | |||
K | předčasné ukončení hry |
- Počítač si vymyslí 3 až 5ti místné číslo, složené z číslic 0 až 9, ve kterém se číslice nesmí opakovat, tedy například 2105. Vy tipujete jaké číslo si počítač myslí. Na Váš tip odpoví počítač dvěmi čísly počtem správně umístěných číslic a počtem správně uhádnutých číslic, ale na nesprávném místě. Takže pokud tipujete číslo 2701 a číslo které máte uhodnout je 2105, odpověď bude: 1 správně umístěná číslice (za číslici 2 na prvním místě) a 2 správné číslice na nesprávném místě (za číslici 0 a 1).
- Pokud neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra automaticky ukončena. 5 minut před vypršením limitu obdržíte upozornění.
SOUTĚŽ
Stačí odeslat požadavek na zahájení soutěžní hry o ceny LOG_SOUTEZ a počítač Vám napíše z kolika číslic se hledané číslo skládá a v kolika tazích jej musíte uhodnout. Pokud zvítězíte, je nutné zadat poštovní adresu, na kterou budete chtít cenu poslat.
Příklad:
LOG_Szačátek nové hry, tipujete 3 místné číslo.
LOG_ 1287... Váš tip na hledané číslo 1287, v odpovědi se dozvíte počet správných číslic.
LOG_SOUTEZ ... začátek nové soutěžní hry o ceny
LOG_K ... předčasné ukončení hry
Zdarma
Šachy
klíčové slovo | povinné parametry | volitelné parametry | ||
SACH | S | start hry | B | Hrajete s bílými figurami |
C | Hrajete s černými figurami | |||
K | předčasné ukončení hry | |||
Q | velká rošáda | |||
X | malá rošáda | |||
SACH | výpis aktuálního rozmístění figur |
- Pokud neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Vaše hra automaticky ukončena. 5 minut před vypršením limitu obdržíte upozornění.
Příklad:
SACH_S ... začátek nové hry
SACH_S_C ... začátek nové hry, hrajete s černými figurami
SACH_D2D4 ... Váš tah z D2 na D4
SACH_Q ... provádíte velkou rošádu
SACH_SACH ... výpis aktuálního rozmístění figur na šachovnici
SACH_K ... předčasný konec hry
Zdarma
Testy
klíčové slovo | povinné parametry | |
TEST | S | začátek nového testu dle výběru počítače |
S_název vybraného testu | začátek nového testu dle Vašeho výběru | |
TEST | výpis seznamu a názvů všech testů | |
písmeno vybrané odpovědi | Písmena A - D | |
K | předčasné ukončení testu |
- Pokud na otázku neodpovíte v časovém limitu 30 minut, bude Váš test automaticky ukončen. 5 minut před vypršením limitu obdržíte upozornění.
Příklad:
TEST_TEST ... obdržíte seznam testů a jejich názvy
TEST_S ... zahájení nového testu dle výběru počítače
TEST_S_SEX... zahájení testu s názvem SEX
TEST_C ... Vaše odpověď na zadanou otázku je C
TEST_K ... předčasné ukončení testu
Všechny tyto služby (kromě služby Blahopřání) jsou od 10.5.1999 provozu na čísle GSM InfoTextu 999111.