ilustrační foto

ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Nokia koupí firmu Enpocket zabývající se reklamou na mobily

Největší výrobce mobilních telefonů na světě Nokia koupí soukromou americkou společnost zabývající se reklamou na mobily Enpocket. Finanční detaily transakce společnosti nezveřejnily.

Mobilní telefony jsou považovány za oblast, která má jeden z největších potenciálů růstu příjmů z reklamy. Start tohoto trhu je však pomalý, protože mobilní operátoři teprve začínají s tvořením reklamních strategií.

Enpocket je světovým lídrem v mobilní reklamě. Poskytuje technologii a služby, které umožňují zájemcům naplánovat, vytvořit a uskutečnit reklamní kampaň po celém světě prostřednictvím mnoha formátů, včetně SMS, MMS, mobilního internetu a videa. Firma vznikla v roce 2001 a zaměstnává kolem 120 osob.

Mediální a internetové společnosti vkládají velkou naději do budoucího růstu zábavy podpořené reklamou na mobilních telefonech, tedy na přístrojích, které uživatelé stále nosí sebou.

"Působivá interaktivní reklama na mobilních přístrojích může mít pro mobilní průmysl obrovský význam a přinést lidem na celém světě nové internetové služby," uvedl v prohlášení prezident společnost Enpocket Mike Baker. Dohoda by měla být dokončena v posledním čtvrtletí letošního roku, napsala agentura Reuters.