Nejvíce zájemců na linku volalo 24. listopadu. Zajímavostí je, že ještě na úplném konci prosince – tedy už po vánočních svátcích – na linku volalo téměř tisíc osob.
Služba byla založena na principu hlasové schránky a byla dostupná pro klienty všech tří tuzemských operátorů až do 10. ledna. Podle mluvčího se volajícímu ozval Ježíšek, který zazpíval koledu a slíbil vyřídit přání osobě, které je určeno a která je může splnit. Volající poté namluvil své přání a zavěsil. Za třicet minut se na stejném telefonu objevila SMS zpráva od Ježíška, vyzývající majitele mobilního telefonu, aby z téhož telefonu volal na určené číslo. "Tady volajícího opět přivítal Ježíšek a sdělil mu, že mu někdo z jeho blízkých zanechal vzkaz s přáním pod stromeček," vysvětlil Hájek. Volání na obě čísla bylo účtováno jako běžné volání do sítě Paegas.