Částka, kterou stávající zákazníci Vodafonu získají, závisí na výši tarifu zvoleném doporučeným zákazníkem. Každý stávající zákazník může k Vodafonu přivést až deset nových uživatelů za stejných podmínek, a získat tak ještě větší hodnotu služeb.
„Odměna za doporučení stoupla z maximální odměny za 1 SIM kartu z 500 na 2000 korun. Pokud jsou doporučující i doporučený zákazníci s tarifem, získají navíc možnost posílat si vzájemně SMS po celý rok zdarma. Do srpna lidé a firmy u Vodafonu díky programu Doporuč a získej aktivovali měsíčně v průměru tři tisíce nových SIM karet. Po inovování programu přes něj získáváme každý měsíc v průměru přes pět tisíc nově aktivovaných SIM karet, z nichž každá pátá je firemní,“ říká Martin Pejša, ředitel taktického marketingu pro firemní zákazníky Vodafonu.
Tarif doporučeného zákazníka | Stávající zákazník (doporučující) získá | Doporučený zákazník získá |
Vodafone karta | 150 Kč | 150 Kč |
Nabito 100 | 150 Kč | 150 Kč |
Nabito 300 | 300 Kč | 300 Kč |
Nabito 600 | 500 Kč | 500 Kč |
Nabito 1 000 | 1 500 Kč | 1 500 Kč |
Nabito 1 800 | 2 000 Kč | 2 000 Kč |
Stejnou částku na pokrytí služeb pak získá i doporučený zákazník. Stávající tarifní zákazníci, kteří svým doporučením pomohou získat zákazníka s novým Nabitým tarifem, získají navíc možnost SMSkovat s doporučeným číslem po dobu jednoho roku zdarma.
„S možností doporučovat více firem se stal program ještě atraktivnější. Všem se otevřela možnost získat i několikatisícové bonusy. Například při doporučení firmy, která si na 12 SIM karet pořídí tarif Nabito 700, získají obě strany na služby po 6000 korunách,“ říká Pejša.
Firmy a jejich zaměstnanci mohou k Vodafonu přivést neomezený počet firemních zákazníků a mají možnost doporučovat i nefiremní zákazníky. Nefiremní zákazníci mohou doporučit maximálně deset nových zákazníků.
Funguje již dlouho, od srpna v novém
Program Doporuč a získej funguje u Vodafonu už od roku 2003, začátkem srpna však přišla jeho nová verze. Dle údajů operátora každý 5. "doporučený" zákazník využil této nabídky a doporučil další uživatele. Doporučení rodiny a přátel je druhým nejvýznamnějším kritériem při rozhodování o volbě operátora, uvádí Vodafone.
Hlavní rozdíly mezi novým a starým programem
-
Nového programu Doporuč a získej mohou využít všichni zákazníci Vodafonu bez výjimky
-
Nový program je jednodušší - výše odměny se odvíjí podle výše doporučeného tarifu
-
Nový program dává větší výhody stávajícím zákazníkům – nezáleží na tom, jestli je doporučující majitelem předplacené karty, nebo tarifu. I majitel předplacené karty může za doporučení získat nejvyšší možnou odměnu.
-
Nový program Doporuč a získej nabízí v porovnání se starým větší odměny.
-
Současné rozmezí se pohybuje mezi 150 – 2000 Kč kreditu na služby. (U starého programu Doporuč a získej byla výše odměny v rozmezí 50 – 500 Kč)
-
V případě, že tarifní zákazník doporučí dalšího tarifního zákazníka, získávají oba možnost SMSkovat mezi sebou neomezeně na jeden rok zdarma
-
Jeden uživatel může s novým programem doporučit maximálně 10 zákazníků (dříve to bylo maximálně 5), a vydělat tak až 20 000 Kč, což je 8x více v porovnáním s maximálním možným výdělkem u starého programu
-
V případě, že zákazník doporučí firmu, může se všemi jejími zaměstnanci SMSkovat na rok zdarma. Výše odměny pak záleží jak na počtu SIM karet v dané firmě, tak na velikosti jednotlivých tarifů.