Podle agentury Strategy Analytics se Motorole povedly poslední nové modely. Po hubeném loňském roce a první polovině roku letošního, se Motorole daří zaujmout evropské zákazníky a drží si své pozice na asijském trhu. Ve třetím čtvrtletí letošního roku se dařilo i Samsungu, i ten oproti druhému čtrtletí celosvětově rostl.
Ve třetím čtvrtletí letošního roku trh s mobily celkově rostl, oproti předchozímu čtvrtletí o 11%. Z první šestky ztratila Nokia (2,2% trhu) a Sony Ericsson (0,5%). Ostatní výrobci svůj podíl na trhu zvyšovali. Motorola o 1,1%, Samsung o 0,7%, Siemens o 1,8% a LG o 1%.
Stále ale vede s drtivým náskokem Nokia (33,8%), Motorola (15%) a Samsung (11,2%) drží s přehledem medailové příčky a svou pozici si drží i Siemens (8,9%). LG (5,7%) opět předstihlo Sony Ericsson (5,3%), který stále tápe. Jako jediný z první šestky se nedal na trend velkého množství modelů, které se od sebe liší často jen minimálně. Zdá se, že nedělá dobře...