Wings je ucelená kampaň pro všechny výrobky společnosti Motorola z oblasti spotřební mobilní technologie, zahrnující telefony a pagery. Celá kampaň se nese v duchu sloganu "Motorola vám dává křídla" a jednotlivé produkty jsou pak charakterizovány reklamními texty na něj navazujícími. Vzhledem k tomu, že se u nás pagery zatim přílis neujaly, druhý nosný slogan "Každý telefon Motorola a každý pager Motorola tvoří pár Vašich křídel" (kostrbatý překlad z angličtiny) se u nás prezentovat moc nebude, jestli vůbec.
Ale podívejme se na charakteristiky jednotlivých produktů, tak jak jsou v duchu této kampaně stylizovány v reklamních materiálech. Takže d520 je popsána rčením "Leťte daleko, zůstaňte blízko" což má zřejmě avizovat důraz na bezporuchovost a snadné ovládání přístroje. StarTAC 130 má heslo "První pravidlo létání: Neberte si nadbytečná zavazadla", tady je asi i nadbytečné tohle heslo rozebírat. Typy cd920 a cd930 jsou definovány jako obchodní modely a hlas marketingu dí "Nelétejte do kanceláře ani ji neopouštějte - noste ji sebou." Tyhle modely mají zabudovaný softwarový modem a jejich propojení s přenosnými počítači by mělo být asi o něco méně bezproblémové než propojení přes infra u 6110 :-).
Motorola v této kampani, podle mne povedené, samozřejmě popisuje obdobným způsobem i pagery, ale těmi vás nebudu zatěžovat, ostatně pokud si chcete prohlédnout celou kampaň v její internetové podobě, můžete ji najít na adrese http://wings.motorola.com/uk/ - doporučuji shockwave.
Je trochu škoda, že v našich podmínkách se k nám dostávají jenom útržky této kampaně nebo jednotlivosti vytržené z kontextu, protože jako celek je kampaň dobrá a jistě by i u nás oslovila potencionální zákazniky. Tak a teď už se snad nebudete divit nápisu Wings.