Oskar v průběhu pátku 15. 6. chybně účtoval odeslané textové zprávy. Od tohoto dne totiž textové zprávy poslané příjemci v síti Oskar stojí majitele Oskaret pouze 0,77 Kč, namísto 2,10 za ostatní poslané textové zprávy.
Ihned od časných ranních hodin se spousta uživatelů Oskaret pokoušela této výhodné nabídky využít, ale někteří ke svému údivu zjistili, že Oskar si stále účtuje původní cenu. Podle Igora Přerovského, tiskového mluvčího Českého Mobilu, technici o problému věděli a začali jej řešit. Chybné účtování se týkalo pouze několika stovek majitelů Oskaret. V odpoledních hodinách se problém povedlo vyřešit a všichni majitelé Oskaret, stejně jako tarifů Volám málo, Volám často a Volám stále mohli posílat textové zprávy v síti Oskar za zvýhodněnou cenu 0,77 koruny.
Český Mobil se postavil k problému čelem a rozhodl se postiženým zákazníkům vrátit část kreditu, kterou jim chybně strhnul. Zatím ale není jasné, jakým způsobem se bude kredit vracet – jestli jej Oskar připíše všem postiženým, nebo jen těm, kdo se přihlásí. U Oskaret, jejichž majitelé nemají aktivovaný elektronický výpis hovorů na internetu (v Oskarově samoobsluze), totiž není jednoduché zjistit, kolik poslali chybně zúčtovaných textovek.