Podle tiskové zprávy aktivoval Oskar od začátku tohoto roku měsíčně v průměru téměř 40 000 zákazníků. RadioMobil a Eurotel ovšem ve stejném období získávaly měsíčně přibližně 110, respektive 130 tisíc zákazníků. Na to, aby Oskar začal své konkurenty výrazněji dohánět, není tedy nynější přibližně osmiprocentní měsíční nárůst počtu uživatelů dostatečný.
Výkonná viceprezidentka společnosti Karla Stephens při příležitosti ohlášení půlmiliontého klienta také přiblížila strukturu nových zákazníků Oskara: "Podíl zákazníků užívajících tarifní služby představuje více než 39 % nových aktivací v letošním roce." Chování nových zákazníků je pozoruhodné, protože Oskar nepodniká žádné zvláštní kroky k tomu, aby klienty motivoval k používání tarifů. Vývoj u ostatních operátorů a nejen v ČR je přitom zatím opačný - stále větší množství lidí dává přednost předplaceným službám. Množství mobilů v populaci je pak vysoké, ale příjmy operátorů tomu neodpovídají, protože uživatelé předplacených karet volají méně. Pokud by tento trend Oskarovým klientům vydržel, mohl by se poměrně brzy stát operátorem GSM s největším počtem tarifních zákazníků v ČR. Podíl předplacených zákazníků se u Eurotelu totiž odhaduje na přibližně 70 % a u Paegasu dokonce na 80 %.
Oskarův zákazník aktivovaný pod číslem 500 000 získá kromě atraktivní možnosti telefonovat zdarma v rozsahu 300 minut měsíčně po dobu následujících sedmi let i „zlaté číslo“ 0777 PET SET a balíček dárkových předmětů s logem Oskar. Společnost Nokia navíc Oskarovu půlmiliontému zákazníkovi věnuje mobilní telefon Nokia 6210. Šťastný majitel čísla 0777 PET SET však pravděpodobně brzy požádá o změnu čísla, protože tento údaj zveřejnil nejen Oskar, ale i tiskové agentury. Přesto mu gratulujeme.