MOBIL.CZ

MOBIL.CZ | foto: iDNES.cz

MOBIL.CZ má díky internetově zaměřené nabídce již 200 tisíc aktivovaných SIM

  • 7
Virtuální operátor MOBIL.CZ zaměřující se především na předplacené služby dosáhl již 200tisícové hranice aktivovaných SIM. A to především díky internetově zaměřené nabídce. Hlavní cílová skupina uživatelů chytrých telefonů je navíc stále početnější.

Počtem 200 tisíc aktivovaných SIM je tak MOBIL.CZ třetím nejúspěšnějším českým virtuálním operátorem. Virtuál, kterého provozuje společnost MAFRA, vstoupil na tuzemský mobilní trh již 13. května 2013 a po osmi měsících překonal hranici 100 tisíc zákazníků (více zde).

V silné konkurenci virtuálních operátorů zaujme především nabídkou mobilního internetu zdarma. Po každém dobití má totiž zákazník k dispozici 200 MB dat na až 30denní období. Po uplynutí této lhůty se rychlost sníží na 32/16 kbps. Po spuštění služby tak mobilní operátor T-Mobile, v jehož síti MOBIL.CZ hostuje, zaznamenal dvojnásobné navýšení průměrné spotřeby dat.

MOBIL.CZ spustil e-shop s mobily

Koncem července 2014 rozšířil MOBIL.CZ nabídku o mobilní telefony a tablety. Na e-shopu je k dispozici také více než čtyři tisíce položek příslušenství a také kompletní sortiment značky Apple. Produkty zakoupené v e-shopu lze i osobně vyzvednout v Praze.

Projektový manažer MOBIL.CZ Michal Markoš nepovažuje zákaznický potenciál pro nabídku předplacených služeb, na něž se virtuál zaměřuje, za vyčerpaný. Stále totiž přibývají noví uživatelé chytrých telefonů a řada z nich pak upřednostňuje předplacené služby před tarify.

I přesto nabídku předplacených služeb MOBIL.CZ doplňují také dva paušální tarify. Základní tarif se 100 volnými minutami a 100 SMS do všech sítí vyjde na 349 korun, členové DNES+ a LN+ získají slevu 50 Kč. Stokorunovou slevu pak získají v případě pořízení neomezeného tarifu, jehož standardní cena je 699 Kč.

I v případě paušálních tarifů mají zákazníci stejně jako u předplacené služby k dispozici 500 MB dat na digitální noviny a další aplikace společnosti MAFRA.

MOBIL.CZ navíc letos v únoru spustil také nový vzhled komunikace. Hlavní postavou značky se stal mobilní telefon prezentující výhody pro zákazníky s internetem v mobilu zdarma. Jde například o dostupnost jízdních řádů, předpověď počasí nebo aktuální zpravodajství.