Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

MOBIL.CZ má díky internetově zaměřené nabídce již 200 tisíc aktivovaných SIM

  14:00aktualizováno  14:00
Virtuální operátor MOBIL.CZ zaměřující se především na předplacené služby dosáhl již 200tisícové hranice aktivovaných SIM. A to především díky internetově zaměřené nabídce. Hlavní cílová skupina uživatelů chytrých telefonů je navíc stále početnější.
MOBIL.CZ

MOBIL.CZ | foto: iDNES.cz

Počtem 200 tisíc aktivovaných SIM je tak MOBIL.CZ třetím nejúspěšnějším českým virtuálním operátorem. Virtuál, kterého provozuje společnost MAFRA, vstoupil na tuzemský mobilní trh již 13. května 2013 a po osmi měsících překonal hranici 100 tisíc zákazníků (více zde).

V silné konkurenci virtuálních operátorů zaujme především nabídkou mobilního internetu zdarma. Po každém dobití má totiž zákazník k dispozici 200 MB dat na až 30denní období. Po uplynutí této lhůty se rychlost sníží na 32/16 kbps. Po spuštění služby tak mobilní operátor T-Mobile, v jehož síti MOBIL.CZ hostuje, zaznamenal dvojnásobné navýšení průměrné spotřeby dat.

MOBIL.CZ spustil e-shop s mobily

Koncem července 2014 rozšířil MOBIL.CZ nabídku o mobilní telefony a tablety. Na e-shopu je k dispozici také více než čtyři tisíce položek příslušenství a také kompletní sortiment značky Apple. Produkty zakoupené v e-shopu lze i osobně vyzvednout v Praze.

Projektový manažer MOBIL.CZ Michal Markoš nepovažuje zákaznický potenciál pro nabídku předplacených služeb, na něž se virtuál zaměřuje, za vyčerpaný. Stále totiž přibývají noví uživatelé chytrých telefonů a řada z nich pak upřednostňuje předplacené služby před tarify.

I přesto nabídku předplacených služeb MOBIL.CZ doplňují také dva paušální tarify. Základní tarif se 100 volnými minutami a 100 SMS do všech sítí vyjde na 349 korun, členové DNES+ a LN+ získají slevu 50 Kč. Stokorunovou slevu pak získají v případě pořízení neomezeného tarifu, jehož standardní cena je 699 Kč.

I v případě paušálních tarifů mají zákazníci stejně jako u předplacené služby k dispozici 500 MB dat na digitální noviny a další aplikace společnosti MAFRA.

MOBIL.CZ navíc letos v únoru spustil také nový vzhled komunikace. Hlavní postavou značky se stal mobilní telefon prezentující výhody pro zákazníky s internetem v mobilu zdarma. Jde například o dostupnost jízdních řádů, předpověď počasí nebo aktuální zpravodajství.

Autor:




Nejčtenější

Chytré hodinky Pebble 2 a Pebble Time 2
Hodinky Pebble jsou nejspíše minulostí, pohltí je Fitbit

Ačkoliv byly hodinky Pebble vybraly na serveru Kickstarter od fanoušků rekordní částku, značka se utápí v dluzích a pravděpodobně ji odkoupí konkurenční Fitbit.  celý článek

Kingmax představil první 64 microSDHC kartu
Nové paměťové karty do mobilů už nebudou mít problémy s aplikacemi

Nova certifikace paměťových karet microSD zaručí, že bude vhodné na ně instalovat aplikace.  celý článek

Sony Xperia E5
Recenze: Sony Xperia E5 je podle šablony pro nižší třídy

Průměrný výkon, velikost úložiště i průměrná kvalita fotoaparátu za rozumnou cenu. Tak by se dal v kostce shrnout telefon Sony Xperia E5. Na našem trhu lze...  celý článek

Nejsem perfektní máma!
Nejsem perfektní máma!

Své dítě miluji, ale dávám mu opravdu to nejlepší?

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.