Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

MOBIL.CZ má díky internetově zaměřené nabídce již 200 tisíc aktivovaných SIM

  14:00aktualizováno  14:00
Virtuální operátor MOBIL.CZ zaměřující se především na předplacené služby dosáhl již 200tisícové hranice aktivovaných SIM. A to především díky internetově zaměřené nabídce. Hlavní cílová skupina uživatelů chytrých telefonů je navíc stále početnější.
MOBIL.CZ

MOBIL.CZ | foto: iDNES.cz

Počtem 200 tisíc aktivovaných SIM je tak MOBIL.CZ třetím nejúspěšnějším českým virtuálním operátorem. Virtuál, kterého provozuje společnost MAFRA, vstoupil na tuzemský mobilní trh již 13. května 2013 a po osmi měsících překonal hranici 100 tisíc zákazníků (více zde).

V silné konkurenci virtuálních operátorů zaujme především nabídkou mobilního internetu zdarma. Po každém dobití má totiž zákazník k dispozici 200 MB dat na až 30denní období. Po uplynutí této lhůty se rychlost sníží na 32/16 kbps. Po spuštění služby tak mobilní operátor T-Mobile, v jehož síti MOBIL.CZ hostuje, zaznamenal dvojnásobné navýšení průměrné spotřeby dat.

MOBIL.CZ spustil e-shop s mobily

Koncem července 2014 rozšířil MOBIL.CZ nabídku o mobilní telefony a tablety. Na e-shopu je k dispozici také více než čtyři tisíce položek příslušenství a také kompletní sortiment značky Apple. Produkty zakoupené v e-shopu lze i osobně vyzvednout v Praze.

Projektový manažer MOBIL.CZ Michal Markoš nepovažuje zákaznický potenciál pro nabídku předplacených služeb, na něž se virtuál zaměřuje, za vyčerpaný. Stále totiž přibývají noví uživatelé chytrých telefonů a řada z nich pak upřednostňuje předplacené služby před tarify.

I přesto nabídku předplacených služeb MOBIL.CZ doplňují také dva paušální tarify. Základní tarif se 100 volnými minutami a 100 SMS do všech sítí vyjde na 349 korun, členové DNES+ a LN+ získají slevu 50 Kč. Stokorunovou slevu pak získají v případě pořízení neomezeného tarifu, jehož standardní cena je 699 Kč.

I v případě paušálních tarifů mají zákazníci stejně jako u předplacené služby k dispozici 500 MB dat na digitální noviny a další aplikace společnosti MAFRA.

MOBIL.CZ navíc letos v únoru spustil také nový vzhled komunikace. Hlavní postavou značky se stal mobilní telefon prezentující výhody pro zákazníky s internetem v mobilu zdarma. Jde například o dostupnost jízdních řádů, předpověď počasí nebo aktuální zpravodajství.

Autor:


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.