Představte si, že vás jednoho dne operátor sám upozorní, že váš tarif pro vás není optimální. Podle výše provolaných faktur vám nabídne výhodnější kombinaci služeb a ještě vás upozorní, že mu dáváte zbytečně moc peněz.
Britský T-Mobile to zřejmě myslí vážně, protože jen na reklamní kampaň si připravil miliony liber. Operátor hodlá investovat v následujících dvou letech jeden a půl miliardy liber jen ve Velké Británii, aby na ostrovech zlepšil své služby.
S novými tarify Flext si budou moci Britové namíchat poměr volání, textových a multimediálních zpráv. Navíc operátor zákazníka každých šest měsíců upozorní na to, jestli využívá nastavené služby optimálně.
V nabídce jsou dva tarify. První, za 20 liber (přibližně 800 korun) měsíčně, nabízí až 170 minut nebo 340 SMS zpráv. Druhý stojí užiavatele 75 liber (přibližně 3150 korun) měsíčně, který v něm dostane 1 950 minut nebo 3 900 SMS zpráv. Podle toho, jaký tarif si uživatel vybere, bude moci využít volání od 3,9 pencí za minutu a SMS za 1,94 pencí.
Jim Hyde, nový šéf britského T-Mobile k novým tarifům uvedl, že uživatelé jsou již unaveni složitou strukturou nabízených tarifů. Upozornil také, že někteří lidé mají více SIM karet, aby využili různé služby a promoakce, což odráží nepřizpůsobivost cenových nabídek.
Český T-Mobile se zatím k této novince nevyjádřil. Oficiální prohlášení operátora se nám nepodařilo získat. U nás podobnou službu nabízí Eurotel u své nabídky Individual, ta se ovšem vyplatí jen v některých případech. - více zde...