Společnost Microsoft Corporation se snaží prostřednictvím české pobočky zmírnit svými vlastními prostředky dopad škod napáchaných povodní a rozhodla se postiženým domácím uživatelům, soukromým firmám i státním institucím pomoci snížit způsobenou ztrátu. Rychlé obnovení funkčnosti informačních technologií v České republice výrazně ovlivní a urychlí obnovu infrastruktury, fungování státní i veřejné správy a nastartuje rychlejší hospodářský růst.
Vedle podpory v podobě softwaru se Microsoft Corporation snaží pomoci i materiálně. Hned v prvních dnech věnoval peněžitý příspěvek 500 000,- Kč prostřednictvím Nadace Charty 77 "Konto Bariéry" na pomoc zdravotně postiženým, kteří byli postiženi povodněmi.
Dále Microsoft Corporation uvolnila 50 000,- USD v hotovosti a 15 000,- USD v hodnotě softwaru na projekt informační infrastruktury a vytvoření systému internetového "tržiště" pro potřebu aktuální i budoucí organizace pomoci společnosti Člověk v tísni.
Další příspěvek věnovali přímo zaměstnanci, a to prozatím ve výši cca 123 000,- Kč, který bude navýšen o stejnou částku společností Microsoft. Prostředky byly částečně použity na okamžitou pomoc prostřednictvím Červeného Kříže v prvních dnech kritické situace v Praze (na nákup přikrývek, hygienických potřeb, vody a trvanlivých potravin). Další část bude poukázána na konto Člověk v tísni pro konkrétní projekt, o jehož výběru budou moci zaměstnanci spolurozhodovat.
Do odstraňování následků živelné katastrofy je Microsoft připraven vložit své know-how a vzniklé problémy řešit v úzké součinnosti i se svými partnery.
Nabídka pomoci domácím uživatelům v případě
zničení OEM či krabicového softwaru:
OEM software
(produkty zakoupené s PC) |
Potřebné
doklady: vyplněný formulář žádosti o SW, včetně potvrzení o
zničení PC+SW Microsoft záplavami (přiložen), doklad o nabytí původního
PC se SW Microsoft, doklad o nabytí nového PC |
Nabídka:
na základě dodaných dokumentů Microsoft ČR poskytne takto postiženým
zdarma náhradní krabici SW. |
|
Krabice |
Potřebné
doklady: vyplněný formulář žádosti o SW, včetně potvrzení o
zničení SW Microsoft záplavami (přiložen), doklad o nabytí software
Microsoft |
Nabídka:
na základě dodaných dokumentů Microsoft ČR poskytne takto postiženým
zdarma náhradní krabici SW |
V rámci poškození OEM produktů a krabicových produktů Microsoft ČR nahradí domácím uživatelům (podle výše uvedených podmínek) produkty Microsoft Windows a Microsoft Office.
Microsoft nabízí pomoc firmám v případě zničení či poškození
licenční smlouvy (EA, Select, OPEN, OSL), či instalačních médií nebo
krabicového softwaru následujícím způsobem:
Krabice |
Potřebné
doklady: vyplněný formulář žádosti o SW, včetně potvrzení o
zničení SW Microsoft záplavami (přiložen), doklad o nabytí software
Microsoft |
Nabídka:
na základě dodaných dokumentů Microsoft ČR poskytne takto postiženým
zdarma náhradní krabici SW |
|
Smlouva EA, Select, Open, OSL |
Potřebné
doklady: vyplněný formulář žádosti o vystavení duplikátu licenční
smlouvy (přiložen) |
Nabídka:
na základě dodaných dokumentů Microsoft ČR poskytne duplikát licenční
smlouvy a případně i instalační média |
V rámci poškození krabicových produktů Microsoft ČR nahradí firmám (podle výše uvedených podmínek) produkty Microsoft Windows a Microsoft Office.
Podrobné informace a podmínky uplatnění: www.microsoft.com/cze/licence/zaplavy/
Podrobné pokyny pro znovuzískání legálního softwaru
jsou k dispozici na: http://www.microsoft.com/cze/licence/zaplavy/pomoc.asp
Formulář žádosti o duplikát licenční smlouvy je k dispozici na: http://www.microsoft.com/cze/licence/zaplavy/doc/Zadost_o_duplikat_licencni_smlouvy.doc
Formulář žádosti o náhradní software je k dispozici na: http://www.microsoft.com/cze/licence/zaplavy/doc/Zadost_o_nahradni_software.doc
Žádosti o náhradu bude společnost Microsoft přijímat do 31. 12.
2002.
V případě jakýchkoliv dotazů mohou žadatelé kontaktovat
infolinku společnosti Microsoft ČR: +420-2-21 777 222 (po přečíslování v průběhu
září +420-221 777 222)
Kontakt: Veronika Přikrylová
Telefon: +420 (2) 611
97 111
Email: creo@creo.cz