Microsoft Česká republika – pomoc v rámci povodní

Pomoc firmám, státní správě, drobným řemeslníkům i domácnostem, které vlastnily legální software společnosti Microsoft a přišly o něj v důsledku katastrofálních záplav.

Společnost Microsoft Corporation se snaží prostřednictvím české pobočky zmírnit svými vlastními prostředky dopad škod napáchaných povodní a rozhodla se postiženým domácím uživatelům, soukromým firmám i státním institucím pomoci snížit způsobenou ztrátu. Rychlé obnovení funkčnosti informačních technologií v České republice výrazně ovlivní a urychlí obnovu infrastruktury, fungování státní i veřejné správy a nastartuje rychlejší hospodářský růst.

 

Vedle podpory v podobě softwaru se Microsoft Corporation snaží pomoci i materiálně. Hned v prvních dnech věnoval peněžitý příspěvek 500 000,- Kč prostřednictvím Nadace Charty 77 "Konto Bariéry" na pomoc zdravotně postiženým, kteří byli postiženi povodněmi.

 

Dále Microsoft Corporation uvolnila 50 000,- USD v hotovosti a 15 000,- USD v hodnotě softwaru na projekt informační infrastruktury a vytvoření systému internetového "tržiště" pro potřebu aktuální i budoucí organizace pomoci společnosti Člověk v tísni.

 

Další příspěvek věnovali přímo zaměstnanci, a to prozatím ve výši cca 123 000,- Kč, který bude navýšen o stejnou částku společností Microsoft. Prostředky byly částečně použity na okamžitou pomoc prostřednictvím Červeného Kříže v prvních dnech kritické situace v Praze (na nákup přikrývek, hygienických potřeb, vody a trvanlivých potravin). Další část bude poukázána na konto Člověk v tísni pro konkrétní projekt, o jehož výběru budou moci zaměstnanci spolurozhodovat.

 

Do odstraňování následků živelné katastrofy je Microsoft připraven vložit své know-how a vzniklé problémy řešit v úzké součinnosti i se svými partnery.

 

 

 

Nabídka pomoci domácím uživatelům v případě zničení OEM či krabicového softwaru:

 

OEM software (produkty zakoupené s PC)

 

 

Potřebné doklady: vyplněný formulář žádosti o SW, včetně potvrzení o zničení PC+SW Microsoft záplavami (přiložen), doklad o nabytí původního PC se SW Microsoft, doklad o nabytí nového PC

 

Nabídka: na základě dodaných dokumentů Microsoft ČR poskytne takto postiženým zdarma náhradní krabici SW.

Krabice

 

Potřebné doklady: vyplněný formulář žádosti o SW, včetně potvrzení o zničení SW Microsoft záplavami (přiložen), doklad o nabytí software Microsoft

 

Nabídka: na základě dodaných dokumentů Microsoft ČR poskytne takto postiženým zdarma náhradní krabici SW

 

 

V rámci poškození OEM produktů a krabicových produktů Microsoft ČR nahradí domácím uživatelům (podle výše uvedených podmínek) produkty Microsoft Windows a Microsoft Office.

 

 

Microsoft nabízí pomoc firmám v případě zničení či poškození licenční smlouvy (EA, Select, OPEN, OSL), či instalačních médií nebo krabicového softwaru následujícím způsobem:

 

Krabice

 

Potřebné doklady: vyplněný formulář žádosti o SW, včetně potvrzení o zničení SW Microsoft záplavami (přiložen), doklad o nabytí software Microsoft

 

Nabídka: na základě dodaných dokumentů Microsoft ČR poskytne takto postiženým zdarma náhradní krabici SW

Smlouva EA, Select, Open, OSL

 

 

 

Potřebné doklady: vyplněný formulář žádosti o vystavení duplikátu licenční smlouvy (přiložen)

 

 

Nabídka: na základě dodaných dokumentů Microsoft ČR poskytne duplikát licenční smlouvy a případně i instalační média 

 

 

V rámci poškození krabicových produktů Microsoft ČR nahradí firmám (podle výše uvedených podmínek) produkty Microsoft Windows a Microsoft Office.

 

Podrobné informace a podmínky uplatnění: www.microsoft.com/cze/licence/zaplavy/

 

Podrobné pokyny pro znovuzískání legálního softwaru jsou k dispozici na: http://www.microsoft.com/cze/licence/zaplavy/pomoc.asp

 

Formulář žádosti o duplikát licenční smlouvy je k dispozici na: http://www.microsoft.com/cze/licence/zaplavy/doc/Zadost_o_duplikat_licencni_smlouvy.doc

 

Formulář žádosti o náhradní software je k dispozici na: http://www.microsoft.com/cze/licence/zaplavy/doc/Zadost_o_nahradni_software.doc

 

 

Žádosti o náhradu bude společnost Microsoft přijímat do 31. 12. 2002.

 

V případě jakýchkoliv dotazů mohou žadatelé kontaktovat infolinku společnosti Microsoft ČR: +420-2-21 777 222 (po přečíslování v průběhu září +420-221 777 222)

 

 

Kontakt: Veronika Přikrylová

Telefon:  +420 (2) 611 97 111

Email: creo@creo.cz

 

Informace o společnosti Microsoft® naleznete na http://www.microsoft.com/cze