Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Chcete práci? Natočte se na Snapchatu, láká McDonald’s teenagery

  17:37aktualizováno  17:37
Řetězec restaurací McDonald’s spustí v Austrálii neobvyklou možnost, jak se ucházet o pracovní pozici. Přihlášky se totiž budou posílat přes aplikaci Snapchat se speciálním filtrem, který vám virtuálně přidá uniformu tohoto podniku.
(Ilustrační snímek)

(Ilustrační snímek) | foto: Reuters

Přihláška o práci v McDonald’s v tomto novém pojetí spočívá v tom, že firmě zašlete desetisekundové video, ve kterém se (hodně stručně) snažíte vašeho potenciálního zaměstnavatele přesvědčit, aby si vybral zrovna vás. K tomu navíc Snapchat vytvořil speciální filtr, který vám ve videu přidá visačku a čepici s logem této restaurace, prakticky jako byste už na sobě měli pracovní uniformu.

Snapchat funguje právě na tomto principu. Je to aplikace, která slouží ke sdílení krátkých videí či fotek. K jejich ozvláštnění slouží „lenses“ neboli filtry, které člověku na fotce (nebo i na videu) přidají třeba psí uši a čumák, knírek, věnec z květin a další.

11.dubna 2017 v 02:33, příspěvek archivován: 11.dubna 2017 v 13:35

Job Applications via Snapchat? McDonald’s Tries Out New Initiative https://t.co/LMQlDRjxYc #snapchat #mcdonalds https://t.co/oWrtTIOqzg

„O Snapchatu jsem se nedávno dozvěděl od svojí 14leté dcery. Jsme největší zaměstnavatel mladých lidí v zemi, tak vymýšlíme nové a inovativní způsoby, jak přilákat zájemce,“ říká pro server News.com.au ředitel australské divize McDonald’s Shaun Ruming. Nejznámější fast-foodový řetězec podle tohoto serveru zaměstnává asi 106 tisíc Australanů, z nichž 65 procent je mladších než 18 let.

Žádosti o práci přes Snapchat, které McDonald’s nazval „Snaplications“ (spojení slov „snap“, tedy fotografie či video posílané přes tuto aplikaci, a „aplication“ - žádost, přihláška) nebudou naštěstí jediným kritériem pro přijetí. Poté, co se bude zástupcům firmy nějaká „snaplication“ líbit, dostane tento zájemce pozvánku na klasický pohovor.

Podle posledních statistik Snapchatu tuto aplikaci používá celosvětově asi 150 milionů uživatelů, Austrálie k tomuto číslu přispívá čtyřmi miliony uživatelů. „I ve Snapchatu jsou zvědaví, jak se tento experiment povede. Doufáme, že když se přes tuto aplikaci někdo přihlásí, dá o tomto zajímavém způsobu vědět i dalším svým známým,“ dodává Ruming.

Snapchat uvolní speciální filtr pro McDonald’s v následujících dnech. V případě úspěchu je možné, že tuto taktiku nasadí i v dalších zemích a třeba se jí ujmou i jiné firmy.

Autor:




Nejčtenější

Smartphone okno Samsung Galaxy S8+
Zkusili jsme reklamní trik výrobců. Smartphone jako okno do světa

Samsung se u aktuálního modelu Galaxy S8 chlubí, že má displej doslova bez hranic a podporuje to marketingovými materiály a instalacemi, kde smartphone působí...  celý článek

Samsung Galaxy Note 7
R jako repasovaný. Note 7R bude od konce června za slušnou cenu

Samsung začne prodávat repasované phablety Galaxy Note 7R koncem června za o poznání nižší cenu. Výbava by měla zůstat zachována, jiná bude pouze baterie.   celý článek

Nadšenci vyrobili pro smartphone Moto Z modul s qwerty klávesnicí.
To jsme dlouho neviděli. Nadšenci vyrobili qwerty klávesnici pro Moto Z

Na mobil s vysouvací mechanickou qwerty klávesnicí už dnes prakticky nenarazíte. To se ale rozhodli změnit nadšenci, kteří vyrobili modul s klávesnicí pro...  celý článek

Xiaomi Mi MIX už se chystá nástupce. Jeho podobu ale zatím neznáme.
Nástupce výborného Xiaomi Mi MIX má mít Snapdragon 835 i 8 GB paměti

Roztahování displeje ke krajům a minimalizace rámečků je u smartphonů jasný trend. Loni se to nejlépe dařilo Xiaomi s modelem Mi MIX, letos jej v této...  celý článek

Asus Zenfone 3 Deluxe
Nenápadný soupeř těch nejlepších: Test Asus Zenfone 3 Deluxe

Asus se svým modelem Zenfone 3 nás v závěru loňského roku velmi příjemně překvapil. Jeho ještě vybavenější bráška Zenfone 3 Deluxe se dostal v omezeném...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.