Máte nápad na využití SMS? Oskar ho od vás koupí!

  • 26
Po úspěšném odstartování projektu Oskarzóna, kde Oskar nabízí spolupráci pro vývojáře wapových aplikací, přichází tento operátor s novým programem určeným těm, kteří dokáží vytvořit zajímavou službu pracující s krátkými textovými zprávami.

Oskar v nedávné době představil projekt Oskarzóna, ve kterém nabízí možnost  spolupráce s vývojáři a dodavateli mobilních  aplikací. Jako pokračování tohoto úspěšného projektu nyní přichází s novým partnerským programem Oskarzóny, který se zabývá službami postavenými na technologii SMS. Tento projekt je určen jak firmám, tak i podnikavým jednotlivcům, kteří mají dobrý nápad a chtějí na něm vydělat.

Zájemci o spolupráci s Oskarem získají  podrobné informace na internetových  stránkách www.oskarzona.cz, kde najdou všechny potřebné informace, dokumentaci, vzory smluv i registrační dotazník. Na stránkách Oskarzóny se musí  nejprve zaregistrovat, vyplnit osobní údaje a  následně zaslat specifikaci svého projektu. Stejně jako u původního projektu wapových aplikací posuzuje předložené návrhy Oskarův speciální tým. Ten posuzuje kvalitu a splnění podmínek a v případě zájmu kontaktuje zadavatele návrhu s nabídkou spolupráce.

Operátor si novým projektem slibuje především širší možnosti využití SMS. Zákazníkům chce nabídnout nové rozšířené služby a vývojářům nabízí zajímavé finanční ohodnocení za jejich nápady. Způsob odměňování bude naprosto stejný jako v případě úvodního projektu; tedy v procentuálních podílech z tržeb, které vlastní aplikace vygenerují. „Čím úspěšnější jejich služby budou, tím  vyšší  částky mohou naši potenciální partneři generovat. Řádově se může jednat až  o desítky procent,“ řekl  Igor Přerovský k pilotnímu projektu Oskarzóny.

Oskarzóna je prvním partnerským projektem svého druhu ve střední Evropě. Již v prvních týdnech se na stránkách Oskara registrovaly stovky zájemců o spolupráci a začátkem srpna bylo na trh uvedeno již pět wapových služeb - Organizér, WWWBrno, Služba.cz, Mojelogo a Wap Šachy. „Absolutně největším hitem se stala interaktivní hra s názvem Sbal Moniku,“ uvedl Přerovský. Od aplikací na bázi SMS si operátor slibuje podobný úspěch.