Již delší dobu mohou výhody technické podpory v ČR využívat majitelé produktů značky Palm v podobě portálu PalmHelp. Jeho provozovatel, společnost BBS, v současné době spouští ve spolupráci s dovozcem komunikátorů E-TEN podobnou službu pro uživatele Windows Mobile zařízení.
Zákazníci E-TENu, kteří si svůj přístroj zakoupili přes distributora E-Shop s.r.o., budou moci zdarma využít telefonickou technickou podporu, jež je součástí nově spouštěného portálu WM Help.
Zavolat o pomoc si mohou ale i uživatelé ostatních Windows Mobile zařízení. Jen musí počítat s tím, že je hovor bude stát 26 Kč za minutu. Provozovatel však uvádí, že většinu dotazů stihne vyřídit do dvou minut, pokud tomu tak není, operátor se řešením zabývá po ukončení telefonátu a zákazníkovi výsledek odesílá emailem.
Novou službu vyzkoušíme a o výsledku vás budeme informovat.