Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V Česku točil pro T-Mobile s Tydýtem, v Kataru s hvězdným Messim

aktualizováno 
Martin Jaroš před rokem a půl odešel z T-Mobilu ke katarskému operátorovi Ooredoo, tehdy ještě pod názvem Qtel. Reklamy s Lukášem Pavláskem, alias Tydýtem, jsou minulostí, hvězdou nejnovější kampaně s jeho rukopisem je fotbalová hvězda Lionel Messi, jehož se snaží přelstít mladí fotbaloví nadšenci.

Šestadvacetiletého Argentince Lionela Messiho, který v současnosti působí v FC Barcelona, měl filmový štáb k dispozici pouze čtyři hodiny, informuje na svých webových stránkách Martin Jaroš. Ten u katarského operátora působí v pozici ředitele značky a komunikace. Filmaři tak stáli před nelehkým úkolem natočit s Messim za poměrně krátkou dobu všechny záběry. Na půlminutový reklamní spot mají přitom běžně vyhrazen celý den, v některých případech i dva.

O náročnosti natáčecího dne jsme se sami přesvědčili v červenci 2012, kdy jsme se zúčastnili natáčení spotu Vodafonu (na reportáž se můžete podívat zde). V případě reklamy s Messim pro katarského operátora Ooredoo však nepřicházela v úvahu ani sekunda navíc nad rámec dohodnuté doby. Hlavní reklama má přitom 130 sekund.

Z celkem 116 naplánovaných záběrů tak štáb musel upřednostnit ty s Messim, prostoje pak eliminoval i obrovským studiem. Díky několika jinak nasvíceným scénám se tak doba mezi záběry s fotbalistou zkrátila na pouhé minuty. V jedné scéně přitom musel asi třicetkrát vykopnout na bránu, protože se během natáčení pořizovaly také fotografie.

"Nikdy jsem neviděl tak skvěle připravený koncert ze strany režiséra ani agentury," zmiňuje Jaroš. Na reklamě, která se natáčela v okrajové části Barcelony v místech, která jsou pro fotbalové spoty vděčným prostředím, spolupracoval s pražskou agenturou Saatchi & Saatchi.

Kampaň katarského operátora s podtitulem Simply do wonders (volně přeloženo Zkrátka dělejte divy) doprovází i soutěž. V zemích, v nichž Ooredoo působí (Alžírsko, Tunisko, Katar, Kuvajt, Maledivy, Indonésie), má totiž podnítit mladé lidi k pořizování videí s jejich fotbalovými dovednostmi. Videa označená hashtagem #MeetMessi pak mohou nahrávat na Instagram, a zúčastnit se tak soutěže o setkání s Lionelem Messim v Barceloně a účast na fotbalovém zápasu.

Martin Jaroš

Martin Jaroš výrazně ovlivnil reklamní kampaně českých mobilních operátorů. Podepsal se pod kampaněmi Vodafonu a T-Mobilu. O spotech s čivavami a Petrem Čtvrtníčkem či spotech s Chuckem Norrisem se mluví i dlouhé roky od jejich nasazení.

U Vodafonu působil celkem devět let, u T-Mobilu pak coby marketingový šéf dva a půl roku. Stál za oblíbenými reklamami s Lukášem Pavláskem, Vojtěchem Kotkem a hrajícím režisérem Jakubem Kohákem. Jeho poslední českou kampaní byla série lyžařských spotů včetně nejvýraznějšího Pojď mi hop.

V lednu 2013 odešel ke katarskému operátorovi Qtel (nyní Ooredoo). Práci v zahraničí však okusil již dříve. Mezi působením v tuzemských pobočkách Vodafonu a T-Mobilu pracoval krátce i u turecké a posléze maďarské pobočky Vodafonu a na podzim 2012 již při odchodu z T-Mobilu také u karibského operátora Digicel.

Autor:






Nejčtenější

Zloději v Pekingu si pro téměř 250 kusů iPhonů 6 prokopali díru ve zdi
iPhony 6 nemají vadné baterie, tvrdí Apple. Vznícení způsobují vnější vlivy

Apple odmítá nařčení některých čínských uživatelů, kteří jsou přesvědčeni, že za vznícení iPhonů 6 mohou vadné baterie. Firma je přesvědčena, že za problémy s...  celý článek

Chytré hodinky od Lenova a Motoroly - Moto 360.
O chytré hodinky není zájem, Motorola odkládá novou řadu na neurčito

Chytré hodinky Moto 360 byly jedny z prvních, které přinesly do světa nositelné elektroniky kulatý displej. Bylo to na podzim roku 2014, loni se představila...  celý článek

Kontroverzní aplikace People je postavená na hodnocení přátel
V Brně chtěli otevřít obálky se supertarifem. Žádné nepřišly

Radnice Brna-střed dnes měla otevírat obálky s nabídkami mobilního supertarifu, který chce zajistit pro obyvatele své městské části. Jenže žádný operátor...  celý článek

Jste ve městě nová a nikoho neznáte?
Jste ve městě nová a nikoho neznáte?

Na eMimino.cz najdete maminky, které jsou na tom podobně.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.