Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Touha po vyšším výkonu je přišla draho. Přihlíželi ničení svých mobilů

aktualizováno 
Rušná pěší zóna a na ní černý kvádr s nepřehlédnutelným nápisem "zlepšení výkonu vašeho mobilního telefonu". Je jen otázkou času, kdy zvědavost kolemjdoucích zvítězí nad opatrností. Chvilka nedůvěřivého zkoumání tajemného objektu a již v jeho útrobách mizí první telefon.

Motorová pila, úhlová bruska, vrtačka či hasičák. Sice běžné náčiní, ne však sloužící k vylepšení výkonu mobilního telefonu. Právě tuto možnost nabízel tajemný černý kvádr, který se objevil jednoho podzimního dne v areálu pařížského nákupního centra Bercy Village na ulici Cour Saint-Emilion.

Nedůvěřivost lidí je sice velká, zvědavost je však mnohdy silnější. První odvážlivci tak po chvilce váhání přeci jen svůj telefon obsahující mnohdy citlivá data ve jménu vědy vkládají do útrob tajemného objektu. Současně s tím se však odhaluje i jeho šokující tajemství.

Uvnitř objektu se totiž ukrývá lidská bytost. Prvotní úlek střídá úleva. Ta však netrvá dlouho. Osoba skrývající se pod maskou a kápí, jindy pak muž se svářečskou kuklou anebo šílený vědec, se bez přílišného váhání pouští do práce. Jak oznamoval nápis vně kvádru, pustí se do vylepšování výkonu právě svěřeného telefonu. Jejich majitelé však stále netuší, čemu budou vystaveni a celou situaci berou s humorem. Avšak jen do chvíle, kdy se do přístrojů upnutých do svěráku poprvé zakusuje motorová pila či kotouč rozbrusky.

Majitelé telefonů, které se postupně mění v hromádku součástek, tak zažívají perné chvíle. Rodinné fotografie, komunikace s partnerem, videa z dovolené. To vše mizí v propadlišti dějin. Po mukách, která si všichni aktéři prožili, však přichází obrovská úleva.

Tímto netradičním způsobem francouzská pobočka LG propagovala model G2. Žádný z telefonů nepřišel k úhoně, všichni napálení navíc získali příjemný prezent v podobě právě propagovaného smartphonu. Ač majitele telefonů přivedla tato situace do téměř infarktové situace, jde o nápaditější a lépe provedený způsob propagace produktu, než nedávno předvedla beneluxská pobočka LG.

Jak byste ve stejné situaci, do níž byli ve Francii majitelé telefonů uvedeni, reagovali vy? Napište nám do diskuze.

Autor:


Témata: Humor, Motorová pila




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.