Krátce z Internet World Fall 98 - středa 7.října

Dalí novinky a zajímavosti z Internet Worldu 1998 servíruje Prokop Krásný.

 - TRUSTe, světová organizace zabývající se otázkami soukromí online chystá osvětovou a propagační kampaň, která poučí veřejnost o jejích právech na soukromí online.  Součástí kamapně bude i tlak na online společnosti umisťovat na své stránky prohlášení o ochraně soukromých dat.

- IBM Corp. a Sun Microsystems Inc. budou společně pracovat na příští generaci  Java Media Framework.

- Network Associates chtějí změnit své 3 miliony měsíčních návštěvníků v zákazníky nové Web hub.

- Představitelé dvou klíčových společností Křemíkového údolí  (prosím nespojovat s Pamelou Anderson) zmínili ve svých projevech pro budoucnost Internetu nutný vývoj jednoduchých komunikačních/surfovacích zařízení na místě komplikovaných osobních počítačů.   (Jeden z nich byl John Gage z Sun Microsystems, Inc.)

Andromedia Inc., tvůrce software pro analýzu webové aktivity se sloučí s LikeMinds.

- Oracle uvedl na trh Oracle8 a Oracle Application Server pro operační systém Linux.

- Digital Renaissance připravuje  T.A.G. Production Suite, balík nástrojů pro vytváření multimediálních aplikací; jeden z nich je používán v Real G2.

- Nuance Communications předvedl  V-Commerce,  software pro e - obchod navazující na automatický telefonní odpovědní systém.



MatchLogic mapuje  profil uživatelů

(Zdroj:  Whit Andrews, Internet World)

MatchLogic oznámil vylepšení softwaru  TrueSelect, obsahující více než 35 milionů anonymních surfařských profilů spolu s užitečnými demografickými, geografickými daty a profily chování.

MatchLogic tvrdí, že pro každý individuální  profil surfaře může odhadnout se 60% pravděpodobností alespoň jednu charakteristiku.  Pro velkou část z nich je možné navíc odhadnout výsledek akce - mapříklad koupě automobilu.

Steve Willet, ředitel pro cílený marketing Excite,  říká:  "Mohu sestavit profil osoby, která si pravděpodobně brzy koupí nový automobil a budu vycházet pouze ze současného využívání Internetu."

 TrueSelect data jsou sbírána na všech 1000 sitech sítě MatchLogic, provoz Excite se při tom vztahuje asi na 40%.   MatchLogic
zaručuje, že ve sbíraných datech není položka, která by umožňovala určit surfařovu identitu.

Relevantní články:

  • Krátce z Internet World Fall 98 - úterý 6.října
  • Krátce z Internet World Fall 98 - pondělí 5.října

  • Témata: IBM, Linux, software, výstavy