Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Klienti Telefóniky čekají na vyřízení požadavků, odbavení trvá dny

  15:27aktualizováno  15:27
Telefónica O2 má problémy s vyřizováním požadavků svých zákazníků. Lidé čekají řadu dní například na aktivaci SIM karet, nové mobilní telefony nebo na změnu tarifů. Dříve čekali zákazníci na podobné úkony minuty, či maximálně hodiny. Za vše může zavádění nového informačního systému, který má vyřizování zákaznických požadavků urychlit.

"Chtěla jsem novou SIM kartu, protože moje stará už chvílemi přestává fungovat. Žádám o ni bezmála čtrnáct dnů, a stále ji nemám. Firma mi nebyla minulý týden schopna dát v pobočce mimo Prahu ani nový mobilní telefon,“ uvedla pro MF DNES herečka Petra Martincová.

Podobné zkušenosti má i podnikatel Luboš Valík z Prahy: "Synovi jsem chtěl pořídit nový mobil, ale na infolince jsem o něj marně žádal dva týdny. Byl jsem dokonce na pobočce – dvakrát. Telefon ale stále nemám. Prý kvůli špatně fungujícímu informačnímu systému, který zpomalil odbavování zákaznických požadavků.“

Podle informací MF DNES se nový systém jmenuje Claudia a ještě do konce června se bude "ladit“. Telefónica tvrdí, že nejhorší období již překonala.

"Jednalo se o řízené změny systémů, jejichž plánovanou součástí byly přechodné fáze, kdy se požadavky na změny na infolinkách krátkodobě nabíraly na značkových prodejnách a nebylo je dočasně možné – z důvodu delších odezev systémů – provést prostřednictvím operátora. Celý systém je nyní stabilizován jak z pohledu výkonnosti a funkčnosti, tak z pohledu rychlosti odezvy. Současně jsou vyřizovány požadavky zákazníků, kteří byli nabíráni off-line. Za komplikace se zákazníkům omlouváme,“ uvedl Martin Žabka, mluvčí Telefóniky.

Podle informací MF DNES ovšem problémy stále přetrvávají.

"Zaměstnanci, kteří se systémem pracují, mu už začali v žertu přezdívat Klaunia. Stále totiž dělá problémy,“ poznamenal dobře informovaný zdroj z telekomunikační branže.

Podle jednoho ze zaměstnanců centra technické podpory stíhají jeho kolegové odbavit v nejlepším případě zhruba polovinu požadavků oproti době, kdy podnik problémy s­ novým informačním systémem neměl.

"Kvůli tomu, že se v uplynulém týdnu nahromadilo relativně velké množství požadavků zákazníků, je i dnes stále možné, že někteří z nich stále čekají na jejich vyřízení. Věříme, že vše vyřešíme co nejrychleji,“ uvedl Žabka.

Autor:




Nejčtenější

Nokia vyhrála patentovou válku s Applem
Záhada drahých tarifů. Plnou cenu platí jen někdo

Je to paradox, T-Mobile dlouhodobě získává za zákazníka s tarifem v průměru jen 350 korun měsíčně, navíc suma trvale mírně klesá. Jenže přesně tolik stojí jeho...  celý článek

Zatímco Apple rychle posiluje, Samsung pozvolna ztrácí své pozice
Nejprodávanější modely smartphonů na světě. Apple se směje zbytku světa

Je to krutá podívaná pro výrobce smartphonů s Androidem. Ať se snaží jakkoliv, tak první příčky okupují dva iPhony. Ty se prodávají už skoro rok a designově to...  celý článek

Google Pixel 2 od HTC.
Pixel 2 na prvním obrázku. Vypadá to na hodně konzervativní přístroj

Letos se dočkáme druhé generace smartphonů Pixel od Googlu. Základní model některými vlastnostmi možná nepříjemně překvapí. Jinak bude ze staré školy.  celý článek

Ilustrační snímek
ČTÚ smetl ze stolu žádosti virtuálů. Roaming je pro ně noční můrou

Již v průběhu května obdržel Český telekomunikační úřad od tří virtuálních operátorů žádosti o povolení účtovat příplatek k roamingu. Virtuálové bez vlastní...  celý článek

Soyes 6S
Nejmenší „iPhony“ na světě můžete mít za 1 300 korun

Kopie iPhonů nejsou žádnou novinkou, v čínských e-shopech jich najdeme desítky více či méně povedených. Mezi ty minimálně zajímavé patří mini smartphony Soyes....  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Zrušený roaming: data nejvíc letí v Chorvatsku, volání v Německu

Statistiky operátora O2 ukazují, jak si Češi užívají nově bezpříplatkových roamingových služeb v oblíbených zahraničních destinacích. Fotky z pláží nejčastěji...  celý článek

Nokia vyhrála patentovou válku s Applem
Záhada drahých tarifů. Plnou cenu platí jen někdo

Je to paradox, T-Mobile dlouhodobě získává za zákazníka s tarifem v průměru jen 350 korun měsíčně, navíc suma trvale mírně klesá. Jenže přesně tolik stojí jeho...  celý článek

Ilustrační snímek
Úřad chce regulovat mobilní trh. Může to zlevnit volání a rychlá data

Podle Českého telekomunikačního úřadu na trhu nefunguje hospodářská soutěž. Regulaci však bude předcházet veřejná konzultace a následně analýza trhu. Výsledky...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.