Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tvrďák Statham propaguje novinku LG. V dámských šatech

  0:14aktualizováno  0:14
Spojení známé tváře s novým produktem má firmám zaručit především snazší proniknutí do povědomí potenciálních zákazníků. Ne vždy to však funguje podle představ, zmiňme například HTC. Další kampaň se známou tváří spouští LG, novinku G5 v ní podle upoutávek propaguje totiž Jason Statham.

Britský herec známý řadou rolí antihrdinů v nových spotech LG, které budou vysílány od 1. dubna, propaguje novinku G5 s unikátní vlastností. Ta oproti mnohým konkurenčním smartphonům nevyniká pouze vyměnitelnou baterií, ale především způsobem její výměny.

Baterie je totiž spojena se spodní částí telefonu, z jeho těla se tak nevyjímá, ale vysouvá. Takové řešení dělá z novinky LG de facto první modulární smartphone, v současnosti totiž umožňuje například připojení přídavného fotomodulu.

První z uvolněných upoutávek zdůrazňuje právě vyměnitelnost baterie, Statham si díky tomu krátí dlouhou chvíli v metru nerušeným hraním hry. Odlehčenost reklamě dodávají herní zvuky, soudě podle nich totiž herec propadl trendu farmaření. Úsměvné spojení, avšak ne natolik bizarní jako druhý spot zasazený do prostředí stylové kavárny.

V něm je totiž Statham nahrávající „gépětkou“ s přídavným fotomodulem vnější dění oblečen do dámských šatů a hlavu mu pokrývá bohatá kštice. Bystrému oku přitom neunikne, že nahrává sám sebe. Sám sobě navíc dělá i společnost u stolu, sám sebe také obslouží. Režisér Fredrik Bond totiž představitelem akčních rolí pokryl všechny postavy v záběru. Všimli jste si cestujícího v džínové bundě v ukázce z metra?

Statham není první známou tváří, na kterou LG sází. S propagací loňské listopadové novinky V10 totiž společnosti pomáhal americký herec Joseph Gordon-Levitt. A zdaleka není jediným, kdo svou tvář k propagaci nějaké novinky propůjčil.

Novinky propagují i fiktivní postavy či plyšáci

Například Samsung k propagaci nového Galaxy S7 využil rapera Lila Wayna, výsledkem je však možná nejhorší reklama v historii společnosti (více zde). S podivnými spoty má zkušenosti i HTC, které obsadilo jednoho z nejlépe placených herců roku 2014. Ze spotů s Robertem Downeym Jr. přitom není patrné, co vlastně propagují. Ještě před Downeym s HTC spolupracoval britský herec Gary Oldman, americký herec Ashton Kutcher pak svou tvář propůjčil Lenovu.

Někteří výrobci kromě známých osob využívají v reklamách i fiktivní postavy. Zmínit lze například spojení Sony s postavou Jamese Bonda, Apple pak k nedávné propagaci Siri na iPhonech využil plyšovou postavu Keksíka z dětského televizního pořadu Sezame, otevři se.

Apple však vsadil i na reálnou tvář, v jeho reklamě na iPhone 6s se totiž mihla americká herečka a zpěvačka Selena Gomezová.

S obsazením známých tváří v reklamách mají bohaté zkušenosti i tuzemští mobilní operátoři. Při propagaci svých služeb se spojili například s Petrem Čtvrtníčkem, Jiřím Macháčkem, Andreou Kerestešovou, Vojtěchem Kotkem, Lukášem Pavláskem, Jakubem Kohákem, Ivanem Trojanem či členy již neexistující skupiny Nightwork Vojtěchem Dykem, Jakubem Prachařem a Františkem Soukupem. Vrcholem však bylo obsazení akčního hrdiny Chucka Norrise.

Autor:




UNEX a.s.
Specialista povrchových úprav (Uničov

UNEX a.s.
Jihomoravský kraj, Zlínský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj
nabízený plat: 20 000 - 24 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.