Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Tvrďák Statham propaguje novinku LG. V dámských šatech

  0:14aktualizováno  0:14
Spojení známé tváře s novým produktem má firmám zaručit především snazší proniknutí do povědomí potenciálních zákazníků. Ne vždy to však funguje podle představ, zmiňme například HTC. Další kampaň se známou tváří spouští LG, novinku G5 v ní podle upoutávek propaguje totiž Jason Statham.

Britský herec známý řadou rolí antihrdinů v nových spotech LG, které budou vysílány od 1. dubna, propaguje novinku G5 s unikátní vlastností. Ta oproti mnohým konkurenčním smartphonům nevyniká pouze vyměnitelnou baterií, ale především způsobem její výměny.

Baterie je totiž spojena se spodní částí telefonu, z jeho těla se tak nevyjímá, ale vysouvá. Takové řešení dělá z novinky LG de facto první modulární smartphone, v současnosti totiž umožňuje například připojení přídavného fotomodulu.

První z uvolněných upoutávek zdůrazňuje právě vyměnitelnost baterie, Statham si díky tomu krátí dlouhou chvíli v metru nerušeným hraním hry. Odlehčenost reklamě dodávají herní zvuky, soudě podle nich totiž herec propadl trendu farmaření. Úsměvné spojení, avšak ne natolik bizarní jako druhý spot zasazený do prostředí stylové kavárny.

V něm je totiž Statham nahrávající „gépětkou“ s přídavným fotomodulem vnější dění oblečen do dámských šatů a hlavu mu pokrývá bohatá kštice. Bystrému oku přitom neunikne, že nahrává sám sebe. Sám sobě navíc dělá i společnost u stolu, sám sebe také obslouží. Režisér Fredrik Bond totiž představitelem akčních rolí pokryl všechny postavy v záběru. Všimli jste si cestujícího v džínové bundě v ukázce z metra?

Statham není první známou tváří, na kterou LG sází. S propagací loňské listopadové novinky V10 totiž společnosti pomáhal americký herec Joseph Gordon-Levitt. A zdaleka není jediným, kdo svou tvář k propagaci nějaké novinky propůjčil.

Novinky propagují i fiktivní postavy či plyšáci

Například Samsung k propagaci nového Galaxy S7 využil rapera Lila Wayna, výsledkem je však možná nejhorší reklama v historii společnosti (více zde). S podivnými spoty má zkušenosti i HTC, které obsadilo jednoho z nejlépe placených herců roku 2014. Ze spotů s Robertem Downeym Jr. přitom není patrné, co vlastně propagují. Ještě před Downeym s HTC spolupracoval britský herec Gary Oldman, americký herec Ashton Kutcher pak svou tvář propůjčil Lenovu.

Někteří výrobci kromě známých osob využívají v reklamách i fiktivní postavy. Zmínit lze například spojení Sony s postavou Jamese Bonda, Apple pak k nedávné propagaci Siri na iPhonech využil plyšovou postavu Keksíka z dětského televizního pořadu Sezame, otevři se.

Apple však vsadil i na reálnou tvář, v jeho reklamě na iPhone 6s se totiž mihla americká herečka a zpěvačka Selena Gomezová.

S obsazením známých tváří v reklamách mají bohaté zkušenosti i tuzemští mobilní operátoři. Při propagaci svých služeb se spojili například s Petrem Čtvrtníčkem, Jiřím Macháčkem, Andreou Kerestešovou, Vojtěchem Kotkem, Lukášem Pavláskem, Jakubem Kohákem, Ivanem Trojanem či členy již neexistující skupiny Nightwork Vojtěchem Dykem, Jakubem Prachařem a Františkem Soukupem. Vrcholem však bylo obsazení akčního hrdiny Chucka Norrise.

Autor:




Nejčtenější

Huawei P10 a P10 Plus používají různě rychlé paměťové moduly
Jako kupovat zajíce v pytli. U Huaweie P10 můžete dostat pomalé paměti

Huawei P10 i větší model s přídomkem Plus jsou bezpochyby povedené smartphony. Na výrobce však v minulých dnech prasklo, že u obou modelů používá různé typy...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Operátor O2 měl v části Čech výpadek. Nedalo se dovolat

Síť operátora O2 měla dopoledne výpadek. Operátor na to upozornil na svém facebookovém profilu. Zákazníci v části sítě měli problém se spojením hovorů.   celý článek

HTC One X10
HTC představilo ideální smartphone. U nás se s ním ale asi nesetkáme

Strategie HTC je podivná. Nedávno představený model U Ultra má cenovku jako konkurenční top modely, přitom vlastní vrcholný model představí HTC teprve až v...  celý článek

Xiaomi Mi 6 jde na trh ve trojím barevném provedení.
Xiaomi Mi 6 má nejrychlejší Snapdragon a tradičně velmi nízkou cenu

Čínské Xiaomi oficiálně odhalilo svůj letošní topmodel jménem Mi 6. Smartphone dostal nejnovější Snapdragon a mnohé slibuje duální foťák. S největší...  celý článek

Konec roamingu v EU
Konec roamingu bez překážek, státy EU posvětily velkoobchodní ceny

Od 15. června končí v Evropské unii roaming. Zákazníci budou po celé Unii volat, esemeskovat a využívat mobilní data za domácí ceny. Formálně vše potvrdilo...  celý článek

Další z rubriky

LG G6
LG G6 v celé kráse. Dostane netradiční displej s nejvyšším rozlišením

Nový vrcholný model od LG bude představen již v neděli, tedy den před zahájením letošního ročníku barcelonského veletrhu MWC. V celé kráse si jej můžete...  celý článek

Světově první ohebný EPD displej, který se začal masově vyrábět pochází od LG.
Google chce investovat miliardy do LG. Kvůli ohebným displejům pro pixely

Druhá generace smartphonů Pixel od Googlu by měla být osazena ohebným OLED displejem. Dodávku by měla zajistit jihokorejská společnost LG Display, americký...  celý článek

LG K10, K8, K4 a K3
LG má nové levné smartphony řady K. Rozlišením displejů neoslní

LG se pokouší získat půdu v segmentu levných a jednoduchých smartphonů s novinkami řady K. Nové modely však příliš nezaujmou, ani jeden nemá například displej...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.