Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Tvrďák Statham propaguje novinku LG. V dámských šatech

  0:14aktualizováno  0:14
Spojení známé tváře s novým produktem má firmám zaručit především snazší proniknutí do povědomí potenciálních zákazníků. Ne vždy to však funguje podle představ, zmiňme například HTC. Další kampaň se známou tváří spouští LG, novinku G5 v ní podle upoutávek propaguje totiž Jason Statham.

Britský herec známý řadou rolí antihrdinů v nových spotech LG, které budou vysílány od 1. dubna, propaguje novinku G5 s unikátní vlastností. Ta oproti mnohým konkurenčním smartphonům nevyniká pouze vyměnitelnou baterií, ale především způsobem její výměny.

Baterie je totiž spojena se spodní částí telefonu, z jeho těla se tak nevyjímá, ale vysouvá. Takové řešení dělá z novinky LG de facto první modulární smartphone, v současnosti totiž umožňuje například připojení přídavného fotomodulu.

První z uvolněných upoutávek zdůrazňuje právě vyměnitelnost baterie, Statham si díky tomu krátí dlouhou chvíli v metru nerušeným hraním hry. Odlehčenost reklamě dodávají herní zvuky, soudě podle nich totiž herec propadl trendu farmaření. Úsměvné spojení, avšak ne natolik bizarní jako druhý spot zasazený do prostředí stylové kavárny.

V něm je totiž Statham nahrávající „gépětkou“ s přídavným fotomodulem vnější dění oblečen do dámských šatů a hlavu mu pokrývá bohatá kštice. Bystrému oku přitom neunikne, že nahrává sám sebe. Sám sobě navíc dělá i společnost u stolu, sám sebe také obslouží. Režisér Fredrik Bond totiž představitelem akčních rolí pokryl všechny postavy v záběru. Všimli jste si cestujícího v džínové bundě v ukázce z metra?

Statham není první známou tváří, na kterou LG sází. S propagací loňské listopadové novinky V10 totiž společnosti pomáhal americký herec Joseph Gordon-Levitt. A zdaleka není jediným, kdo svou tvář k propagaci nějaké novinky propůjčil.

Novinky propagují i fiktivní postavy či plyšáci

Například Samsung k propagaci nového Galaxy S7 využil rapera Lila Wayna, výsledkem je však možná nejhorší reklama v historii společnosti (více zde). S podivnými spoty má zkušenosti i HTC, které obsadilo jednoho z nejlépe placených herců roku 2014. Ze spotů s Robertem Downeym Jr. přitom není patrné, co vlastně propagují. Ještě před Downeym s HTC spolupracoval britský herec Gary Oldman, americký herec Ashton Kutcher pak svou tvář propůjčil Lenovu.

Někteří výrobci kromě známých osob využívají v reklamách i fiktivní postavy. Zmínit lze například spojení Sony s postavou Jamese Bonda, Apple pak k nedávné propagaci Siri na iPhonech využil plyšovou postavu Keksíka z dětského televizního pořadu Sezame, otevři se.

Apple však vsadil i na reálnou tvář, v jeho reklamě na iPhone 6s se totiž mihla americká herečka a zpěvačka Selena Gomezová.

S obsazením známých tváří v reklamách mají bohaté zkušenosti i tuzemští mobilní operátoři. Při propagaci svých služeb se spojili například s Petrem Čtvrtníčkem, Jiřím Macháčkem, Andreou Kerestešovou, Vojtěchem Kotkem, Lukášem Pavláskem, Jakubem Kohákem, Ivanem Trojanem či členy již neexistující skupiny Nightwork Vojtěchem Dykem, Jakubem Prachařem a Františkem Soukupem. Vrcholem však bylo obsazení akčního hrdiny Chucka Norrise.

Autor:




Nejčtenější

Ilustrační snímek
Vyhádat si nižší ceny u operátorů lze. Chce to odhodlanost a vytrvalost

Český mobilní trh, co se tarifní nabídky a tedy i výše měsíčních paušálů týče, již čtyři roky stagnuje. Ovšem jen na oko, operátoři totiž s cenami umí stále...  celý článek

Zpracování všech kousků je opravdu výborné, nejluxusnějším dojmem působí...
Levné, ale dobré. Mobily kolem pěti tisíc, co stojí za pozornost

Jsou na trhu povětšinou už delší dobu, ale z dobrého důvodu. Tyhle telefony jsou oblíbené proto, že obstojí jak svojí výbavou, tak příznivou cenovkou.  celý článek

Velký displej, menší tělo a voděodolnost. Takto láká LG na chystaný topmodel G6
Tajemství uniklých novinek: výrobcům to hraje do karet

Už je téměř pravidlem, že každý očekávaný smartphone unikne na internet ještě před oficiální premiérou. Výrobci si na to už zvykli a někteří to ani neřeší,...  celý článek

Ilustrační snímek
Do čtyř let bude více lidí s mobilem než s tekoucí vodou

Sedminásobný nárůst globálního mobilního datového provozu do roku 2021 předvídá studie společnosti Cisco. Jen v regionu střední a východní Evropy by měla být...  celý článek

Ilustrační snímek
Anketa: vyhádali jste si levný tarif, nebo vám standardní ceny nevadí?

Jsou pro vás standardní ceny mobilních tarifů přijatelné, nebo patříte mezi šetřílky a u operátora jste si vyhádali slevu? Nebo jste jedním ze šťastlivců,...  celý článek

Pomazánka z pečeného česneku s tymiánem
Pomazánka z pečeného česneku s tymiánem

Nakrmte rodinu s minimální námahou.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.