Boom mobilních komunikací v Japonsku je jasně vidět i na skutečnosti, že počet mobilních telefonů, kterých je nyní v Japonsku 57,9 miliónů, překročil počet pevných linek (těch je jen něco málo přes 55 miliónů). Například v porovnání se Spojenými státy je v Japonsku stále ještě podstatně nižší rozšíření PC v domácnostech, stejně jako připojení k internetu z domova, ovšem nyní se počet lidí přistupujících k internetu zvyšuje právě díky "I-modu" podstatně rychleji.
Mnoho lidí si na svůj keitai již zvyklo tak, že by se s ním jen těžko loučili. Mnozí nemají počítač, dokonce neumějí ani pořádně psát na klávesnici, ale díky svému keitai posílají a přijímají denně až 30-40 e-mailů. Z mobilního internetu se stává cosi jako životní styl. Především mladá generace si tento způsob komunikace mezi sebou oblíbila. Například možnost poslat některý z několika desítek obrázků, které má keitai v paměti, zpřístupňuje technologii i mladým studentům středních škol, kteří se nechtějí příliš zdržovat psaním dlouhých e-mailů, ačkoliv tu možnost mají. Komunikace po e-mailu má ještě jednu výhodu - je o dvě třetiny levnější, nežli telefonování.
Ale nejen e-mail je přístupný přes "I-mode". Pro ty, kteří chtějí něco víc, je tu možnost se připojit k internetu, nebo ke zvláštní službě Photonet, která umožňuje zákazníkovi uložit si své fotografie v systému svého provozovatele sítě, a následně k nim přistupovat, nebo na ně odkázat kohokoliv jiného. Možnosti nové technologie jsou opravdu obrovské a japonští zákazníci to zřejmě rychle pochopily. Jde o velmi úzké spojení mobilního telefonu a internetu, nejspíš ještě těsnější, než u WAPu na GSM sítích.
Obliba mobilních technologií ve spojení s internetem u Japonců stále roste. Díky tomu si skvěle vedou také provozovatelé sítí. NTT, nejsilnější z japonských operátorů, vyrostla do nebe a její hodnota na trhu dosáhla 370 miliard US dolarů, což z ní dělá nejdražší telekomunikační firmu na světě.