Série videí "Will it blend?" ("Rozmixuje se to?") je povedenou reklamou americké společnosti Blendtec vyrábějící kuchyňské mixery, která přináší prvky zábavné show. Tento záměr se brzy osvědčil, a tak Tom Dickson, hlavní aktér videí a ředitel společnosti v jedné osobě, nyní mixuje i zdánlivě nemyslitelné. V aktuálním spotu například dvojici současných rivalů mezi chytrými telefony.
I přes použité materiály, kdy iPhone 5 má hliníkový zadní kryt, vydrží ostřím nožů déle odolávat plastový Samsung Galaxy S III. Jistě tomu napomohly i rozměry telefonů, kdy měl výrobek Applu více prostoru pro pohyb, a tak na rotující nože častěji dopadal pod odlišnými úhly. Ač jihokorejský telefon odolával déle, shodný konec obou testů byl nevyhnutelný.
V závěru tak Tom z obou mixerů vysype pouhou drť. Ještě předtím však upozorní, že po otevření dózy se zbytky iPhonu 5 není záhodno dýchat kouř ze Siri a že rozmixovaný Samsung Galaxy S III voní jako Jelly Bean, přičemž nenaráží na oblíbenou cukrovinku rozličných příchutí.
Z hromádek černého prachu a zbytků komponent v závěru videa by pak již málokdo usuzoval na současné dva největší rivaly na poli smartphonů.
Možná by také bylo jednodušší vložit do jediného mixéru bankovky v hodnotě přibližně 30 tisíc korun, ale to by nebylo tak zábavné.
Ve spotech, které balancují na hraně prosté reklamy a zábavné show, bylo rozmixováno i zdánlivě nemožné. Celá série videí přitom odstartovala zlehka, a sice mixováním menu ze známého řetězce rychlého občerstvení. Vzápětí jeho autoři značně přitvrdili a jejich testování podlehly například golfové míčky, magnety, ale i řada elektronických zařízení včetně iPadu či zapnuté videokamery. Divácky populární byl také spot se zapalovači.