Internetbanking ČS využívá přes 13 tisíc klientů

Celkem 13 500 lidí využívá k dnešnímu dni Servis 24 - Internetbanking České spořitelny. Její zástupci doufají, že do konce příštího roku bude internetbanking používat téměř 100 tisíc klientů.

Celkem 13 500 lidí využívá k dnešnímu dni Servis 24 - Internetbanking České spořitelny (ČS). ČS tuto službu zprovoznila 4. listopadu letošního roku. Na dnešní tiskové konferenci o tom informoval ředitel odboru obchodního řízení ČS Tomáš Vaníček. "Klienti Servis 24 - Internetbanking se zatím rekrutují pouze z klientů ČS, kteří alternativní kanály již v minulosti používali. Do konce příštího roku doufáme, že Servis 24 - Internetbanking bude používat 75 tisíc až 100 tisíc lidí," řekl Vaníček.

V současné době využívá pětina klientů ČS pouze služeb přímého bankovnictví, stejná část chodí své záležitosti vyřizovat přímo do spořitelních poboček, 60 procent klientů ČS využívá jak přímého bankovnictví, tak navštěvuje pobočky banky.

Česká spořitelna vytvořila v prvních třech čtvrtletích letošního roku čistý zisk podle českých účetních standardů ve výši 6,02 miliardy, což je meziroční nárůst o 162 procent. Nekonsolidovaný zisk před zdaněním v uvedeném období stoupl na 7,9 miliardy korun, meziročně se zvýšil o 170 procent, provozní zisk vzrostl o 16 procent a dosáhl úrovně 6,5 miliardy korun. Bilanční suma spořitelny ke konci letošního třetího čtvrtletí činila 471,4 miliardy korun. Česká spořitelna 7. listopadu získala ocenění MasterCard Banka roku.