Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Infolinky: Nejlepší je Eurotel, nejhorší Oskar

aktualizováno 
Ze tří českých mobilních operátorů poskytuje na své infolince nejkvalitnější služby Eurotel. Naopak nejvíce stížností mají zákazníci na Oskarlinku. Vyplývá to z reakcí čtenářů serveru Mobil.cz na téma týdne "Jak jste spokojeni s infolinkami operátorů?"

PRAHA - Čeští majitelé mobilních telefonů nejsou v průměru spokojeni s úrovní služeb, které jim poskytují informační linky jejich operátorů. Na každém z nich přitom lze najít klady i zápory. Takové je celkové vyznění reakcí čtenářů Mobilu.cz v neformální diskusní anketě Téma týdne.

Necelá stovka diskutujících předložila své názory na dostupnost infolinky toho kterého operátora, pružnost poskytovaných služeb, erudici a v neposlední řadě zdvořilost jejích zaměstnanců. Nejvíce pozornosti věnovali čtenáři infolince provozované Českým Mobilem, na kterou si také nejvíce stěžovali. Předmětem jejich kritiky bylo především dlouhé čekání, které museli mnozí z nich absolvovat, než se domohli hovoru se živým operátorem. Někteří z nich se dokonce setkali s těžko řešitelnou situací, když nevěděli - a zřejmě ani vědět nemohli - že automatického konverzanta lze obejít pomocí nuly. Jednoznačný odsudek potom sklidila praxe Českého Mobilu poskytovat "živou" asistenci na infolince pouze do osmé hodiny večerní.

Linky T-Mobilu i Eurotelu fungují nepřetržitě. Oskar tak získal pochybný primát největšího počtu kritických zmínek o své infolince, plných třiadvacet. Naproti tomu na T-Mobile (nebo Paegas, jak síť RadioMobilu postaru a dnes již formálně nesprávně mnozí čtenáři označují) si stěžovalo dvanáct čtenářů. Nejméně kritiky si odnesl Eurotel se třemi nespokojenými diskutéry. Takovému rozdělení odpovídal i počet pozitivně kritických zmínek. Zatímco Eurotel jich nasbíral jedenáct a T-Mobile o jednu méně, Oskar se musel spokojit s osmi. Z diskuse však zároveň vyplynulo, že například Oskar dokázal své zákazníky oslovit svou internetovou samoobsluhou, která si vysloužila veskrze kladné hodnocení. Stejně dobře vyšel Český Mobil i ze srovnání služeb poskytovaných přímo v prodejnách telefonů a příslušenství. Na jeho klienty působila dobře především ochota prodejen a jejich relativně málo byrokratický přístup. To je naopak disciplína, ve které by měl podle čtenářských hlasů přidat Eurotel.

Jak už to navíc u internetových diskusí chodívá, ne vždy bylo jasné, kam přesně kritika z řad čtenářů míří. Například T-Mobile vám nejde na ruku, pokud jste jen "single zákazník", píše jeden z nich, aniž by bylo zjevné, jak služby operátora podle něho ovlivňuje manželský stav klienta, případně jeho četnost ("single" - angl. jeden, jednorázový, "svobodný" ve smyslu neženatý). Také příspěvek "...operátoři tam bývají kvalifikovaní. Každopádně jejich vědomosti jsou ubohé..." vyvolal dohady o tom, zda má být zařazen mezi negativní či pozitivní zmínky (nakonec figuroval tam i tam). Zároveň ovšem bylo zřejmé, že rozhoduje individuální vkus i zkušenost klientů/diskutérů. Zjevně existují spokojení zákazníci Oskara, stejně jako ti, kteří nemohou přijít na jméno třeba právě jinak chválenému Eurotelu. Každopádně však všichni operátoři mají co zlepšovat, k čemuž je může bedlivý dohled veřejnosti jen motivovat.

Autor:




Nejčtenější

Podvodná nabídka ročního pronájmu top smartphonů a další špičkové elektroniky
Lákají na neuvěřitelně levné top smartphony, ale je to podvod

iPhone nejvyšší specifikace za pouhou tisícikorunu či například top model Samsungu jen za něco málo přes 900 korun ročně. Na první pohled je to velmi lákavá...  celý článek

rozbitý telefon
Revoluční patent: mobil si sám opraví prasklý displej

Zní to jako pořádné sci-fi, ale praskliny na displeji možná mobily v budoucnu opraví samy. Poslední patent Motoroly naznačuje, že se na takové technologii už...  celý článek

Nokia 8
Nejlepší Nokia 8 má skvělý výkon a je to první „obojíčkový“ smartphone

Nový vlastník značky Nokia konečně představil svůj top model. Novinka s označením 8 je špičkový smartphone, který ctí tradice. Nemá displej přes celé čelo, ale...  celý článek

Ilustrační snímek
Úřad chce regulovat mobilní trh. Může to zlevnit volání a rychlá data

Podle Českého telekomunikačního úřadu na trhu nefunguje hospodářská soutěž. Regulaci však bude předcházet veřejná konzultace a následně analýza trhu. Výsledky...  celý článek

Nubia Z11 miniS
Nubia zlevnila i o více než tisíc korun. A rovnou všechny modely

Nubia zlevnila prakticky celý svůj sortiment na českém trhu. Hned několik modelů se tak dočkalo cenovky nižší i o více než tisíc korun.  celý článek

Další z rubriky

Během letu si chtěl natočit vedle letící letadlo, telefonu mu ovšem vypadl z...
Samsung mu vypadl z letícího letadla a nerozbil se

Může smartphone přežít pád ze 300 metrů, když i náraz z jen půlmetrové výšky mívá často fatální následky? Někdy zjevně ano. Třeba jeden tři roky starý Samsung...  celý článek

rozbitý telefon
Revoluční patent: mobil si sám opraví prasklý displej

Zní to jako pořádné sci-fi, ale praskliny na displeji možná mobily v budoucnu opraví samy. Poslední patent Motoroly naznačuje, že se na takové technologii už...  celý článek

Hlasová asistentka Amazon Alexa na HTC U11
Na hraní je asistentka v mobilu dobrá, ale prakticky je k ničemu

HTC při představení špičkového modelu U11 slibovalo, že nabídne i různá řešení hlasových asistentů. A přímo slibovalo Alexu od Amazonu. Ta se teď s drobnou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.