Infolinka univerzal

Infolinka univerzal | foto: Profimedia.cz

Infolinka Vodafonu je zahlcena dotazy (nejen) na velikost kufru Mini Coopra

  • 41
Spotřebitelská soutěž Vodafonu připravila horké chvilky infolince tohoto operátora. Jak nás informovalo několik čtenářů, čekací doby na infolince jsou v posledních dnech delší než obvykle.

To potvrdily i naše pokusy se na infolinku dovolat. Na náš dotaz, proč čekáme tak dlouho, nám pracovník infolinky potvrdil, že za zvýšeným zájmem o její služby stojí dotazy zákazníků vztahující se k velké vánoční soutěži. - více o soutěži zde

Zvýšený počet dotazů na infolinku souvisejících se soutěží nám potvrdil i mluvčí Vodafone, Filip Hrubý.

"Na zákaznické lince se lidé nejvíce ptají na to, jak velký je kufr Mini Coopera, jestli se počítá, že bude mít sklopené zadní sedačky, jestli budou soutěžní otázky každý týden jiné, zda mohou soutěžit zaměstnanci agentury, která soutěž zajišťuje. Otázek je spousta."

Operátor dle Hrubého registruje i nečekaně velký nápor návštěvníků na svém vánočním webu. "Návštěvnost je dokonce vyšší, než měly loňské stránky s čivavami, v tuto chvíli pracujeme na posílení serveru, abychom zajistili hladký chod webu," uvedl.

Dle jeho slov takový zájem o soutěž operátor nečekal. S dotazy na rozměry zavazadelníku automobilu Mini Cooper se dokonce potýkají i prodejci těchto automobilů.

Máte stejné zkušenosti s aktuální situací na infolince Vodafone? Vyjádřit se můžete v našem diskusním fóru.