Huawei sní v Praze svůj velký sen o úspěchu. Je to doják

  • 14
Praha není oblíbená jen mezi zahraničními turisty, ale i u mobilních výrobců. A to především těch asijských. V minulosti Praha nadchla například tchajwanské HTC, aktuálně pak čínskou společnost Huawei.

Její klip se oproti předloňským videím HTC výrazně liší. Jednak není cílen na konkrétní trh a zadruhé v něm vlastně ani není propagován žádný konkrétní produkt. Nicméně vzhledem k načasování lze usuzovat, že jím firma možná hodlá podpořit novou modelovou řadu Nova, představenou na berlínském veletrhu IFA (více o modelech Nova čtěte zde). A to i přes fakt, že se v klipu mihnou výrazně starší modely Huaweie, konkrétně U8850 Vision a Ascend D2.

Více než scénář, jehož námětem je cesta mladé klavíristky z maloměsta za jejím snem, zaujmou lokality, do nichž je děj zasazen. První velkou nápovědou k odhalení místa je loučení při odjezdu, kde v pozadí stojí československý autobus Karosa ŠD11 Tourist. Děj klipu se následně přesouvá do míst, jejichž identifikace není nikterak složitá. Natáčecím místem byla totiž převážně Praha.

Například záběry z jízdy tramvají byly pořízeny u Strakovy akademie, sídla vlády ČR. Následuje záběr z Čechova mostu na Mánesův most a vrch Petřín, který střídá pohled na Rudolfinum na náměstí Jana Palacha. Lidé žijící v Praze tato místa poznají opravdu velmi snadno, nápovědou pro cizince je až záběr s budovou Národního divadla.

Poměrně snadno se dají rozeznat i další místa: Valdštejnská či Platnéřská ulice anebo nezaměnitelná secesní restaurace Hotelu Paříž. A Pražský hrad? Ano, i ten se tu mihne, ačkoli oproti reklamám HTC spíše coby „křoví“.

Dříve zvolilo Prahu pro svůj marketing i japonské Sony:

8. října 2012