O tom, jaké jsou rozdíly mezi lokálními pobočkami jednotlivých nadnárodních operátorů nás přesvědčila výzkumná agentura J.D. Power. Začátkem týdne jsme zveřejnili závěry studie, která označila T-Mobile jako nejhoršího operátora v Británii. Další ze série průzkumů se zaměřil na USA a překvapení je na světě: T-Mobile USA se v zemi netušených možností stará o své zákazníky nejlépe ze všech.
Výsledky jsou založeny na zkušenostech 8600 zákazníků s kontaktováním operátora. V úvahu byly brány telefonické hovory na infolinku, osobní návštěvy prodejny i služby dostupné on-line. Na základě těchto údajů byl sestaven index, přičemž hodnota 100 vyjadřuje průměr odvětví.
Kromě hodnocení operátorů došla studie i k dalším zajímavým závěrům. Například od minulého roku došlo k 50% nárůstu uživatelů, kteří potřebovali kontaktovat zákaznickou podporu operátora. Přibližně 71 % dotazů vyřídí operátoři přes call centrum, 26 % na značkové prodejně a okolo 3 % dotazů zadávají uživatelé přes internet.
Jaké jsou vaše zkušenosti se zákaznickou podporou našich operátorů?