Jde o první případ, kdy zvonění do mobilů nabídne internetový prodejce hudby. Napster dnes kvůli tomu uzavřel smlouvu s firmou Dwango Wireless a doufá, že mu nové služby zvýší obrat a rozšíří působnost.
Napstertones je ve Spojených státech nyní dostupný klientům mobilních operátorů Cingular a T-Mobile USA, čímž Napster získal přístup k téměř 70 milionům uživatelů. Jako další služby bude Napster nabízet výkřiky umělců jako vyzvánění a obrázky na základní plochu mobilů včetně loga Napster Kitty. Generální ředitel Napsteru Chris Gorog odmítl přiblížit finanční podmínky dohody. Uvedl jen, že se firmy budou o příjmy za zvonění do mobilů dělit.
Napster předpokládá, že v Kanadě nabídne Napstertones letos v červnu ve spolupráci s firmami Rogers Wireless Communications a Fido. Na rozšíření služby v USA nyní Napster pracuje s dalšími mobilními operátory, napsala agentura Reuters.