FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky


Technická podpora uživatelů Windows CE

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

Platnost odkazů a informací odpovídá datu zveřejnění

 
Technická podpora: Z modemu nelze vytáčet dlouhá čísla
Pokud voláte do zahraničí přes volací kartu, zjistíte, že fax/modemy mají většinou omezení 30 číslic, které lze vytočit. Pokud tedy chcete vytáčet více číslic, musíte část čísla vytočit ručně. DianeA@bsquare.com
 
Technická podpora: IRDA komunikace na Nokia 8810
Pro úspěšné spojení přes IRDA je třeba mít N8810 s verzí softwaru 4.05 nebo novější. Verzi lze zjistit stiskem kláves *#0000#.
 
Technická otázka: Přesměrování dat na kartu
Otázka: Mohu nějakým způsobem přesměrovat synchronizační adresář souboru z RAM palmtopu na kartu? Totéž mne trápí s attachmenty, které se ukládají v RAM. Je šance někde v registry?
Odpověď: Možnost přesměrovat attachmenty na kartu je dostupná u HPC Pro. Viz ukázka nastavení pošty.

 
Technická podpora: Velikost souborů omezena na 4 MB
Někteří uživatelů hlásí, že se jim nedaří do vnitřní paměti HPC nebo PPC uložit soubor větší než 4 MB. Problém se údajně týká jen CE 2.0. V CE 2.11 by měla být maximální velikost souboru 16 MB. mateos@bart.us.es, smakofs@nwlink.com
 
Technická podpora: Y2K problém u MS Schedule
Pokud synchronizujete svoje data s MS Schedule můžete narazit na problém, že některé položky nelze synchronizovat, protože období jejich opakování přesahuje rok 2000. Popis problému a jeho řešení přináší stránky podpory Microsoftu (článek Q197195 ). http://support.microsoft.com
 
Odkazy Světa Windows CE
> Svět Windows CE (hlavní strana)
> nejčastější otázky
> archiv Světa CE
> technická podpora