|
||
FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky |
||
Platnost odkazů a informací odpovídá datu zveřejnění |
||
Chyba v Pocket Excelu? | ||
V Pocket Excelu (WinCE 2.0) zkuste následující postup:
|
||
Microsoft záplatuje Outlook kvůli Windows CE | ||
Windows CE (verze pro PPC) obsahuje chybu v hledání kontaktů. Jelikož je systém na PPC v ROM, nelze problém opravit jen tak snadno. A tak MS tvrdí, že problém je způsoben nekompatibilním formátem dat z Outlooku a proto je třeba záplatovat Outlook. | ||
On-line nápověda pro PPC | ||
Připravili jsme pro všechny uživatele PPC přehlednou nápovědu k užívání kapesních počítačů s WinCE. | ||
Technická podpora: Problém s RAPI.DLL | ||
Otázka: Při pokusu o
instalaci programu pro Windows CE se mi objevuje
následující hlášení (přeložené): "Soubor
SETUP.EXE je propojen na chybějící export RAPI.DLL:
CeRegOpenKeyEx." Přehlédl jsem něco?
Potřebuji si ještě něco stáhnout? Odpověď: Programy na PPC nebo HPC lze instalovat jen tehdy, pokud jsou nainstalovány Windows CE Services. Windows CE Services se instalují z CD-ROMu, který je dodáván s každým WinCE zařízením. Po nainstalování se na stolním PC objeví složka Mobile Devices, ve které je přístup na kapesní počítače připojené ke stolnímu PC. Nainstalujte tedy nejprve Windows CE Services. Pak instalujte další programy. |
||
Technická podpora: Problém podsvícení po obnovení dat | ||
Otázka:
Nainstaloval jsem si podporu češtiny na můj HPC, poté
jsem provedl zálohu podle zadaného postupu. Vše
proběhlo OK. Poté jsem si chtěl vyzkoušet obnovu dat.
Obnovu jsem provedl - také podle návodu. Spustil jsem
ArtSKey a ten mi nabídl restart. Po restartu vše
vypadalo OK. Nefunguje
ale klávesa pro podsvícení obrazovky. Po vynulování HPC podsvícení znova funguje.
Postup obnovení jsem opakoval, ale výsledek
(nefunkční podsvícení) je stejný. Co jsem udělal
špatně aneb jak mohu tento problém odstranit ? Odpověď: O tomto problému u HPC Compaq C-series 800 jsme již slyšeli. Pokud je nám známo, je to problém, který se vyskytuje na C-series i bez češtiny, tzn. že po obnovení ze zálohy bez češtiny podsvícení také nepracuje. Opravu tohoto problému lze provést pomocí Service Packu, který je na webu firmy Compaq. Doporučený postup: resetujte HPC studeným startem, nainstalujte Service Pack. Vyzkoušejte provést zálohování/obnovení. Pokud vše pracuje, nainstalujte češtinu a proveďte novou aktivaci. Následně můžete vyzkoušet, zda byl problém odstraněn i "pod češtinou". (Tato odpověď je založena na informacích od uživatelů Windows CE.) |
||
Odkazy Světa Windows CE | ||
|
- pondělí 18. ledna 1999