EuroTel pečuje o zákazníky z Příbrami

EuroTel otevřel nové Oddělení péče o zákazníky v Příbramy.
Společnost EuroTel Praha dnes v Příbrami slavnostně otevřela novou budovu Oddělení péče o zákazníky. Nové pracoviště bude zákazníkům, majitelům mobilních telefonů v sítích EuroTel Classic a EuroTel GSM Global, poskytovat veškerý servis spojený s vedením účtů, poradenstvím a s vyřizováním případných námětů, připomínek nebo informací.

Vedle již dobře zavedených telefonních linek 0800 1 80011 či *11 (přímo z mobilního telefonu) mohou zákazníci využít také speciální GO linku *88, určenou pro zákazníky používající předplacené SIM karty Go.

"Důvěra našich zákazníků, jejichž počet neustále roste, nás zavazuje k poskytování nejvyššího standardu služeb, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celý rok. Naše nové působiště v Příbrami jen potvrzuje neustále se zvyšující kvalitu služeb společnosti EuroTel," tvrdí Jamie Macdonald, zastupující výkonný ředitel.

Pro nové pracoviště byla v Příbrami vybrána někdejší budova České pojišťovny, která byla během několika měsíců upravena a zrekonstruována. S novým Oddělením péče o zákazníky, které poskytne uplatnění pro téměř 200 technických a administrativních pracovníků, se EuroTel zařadil k největším zaměstnavatelům v Příbrami a v nejbližším okolí.

"Mezi několika kandidáty jsme Příbram vybrali především pro výhodnou polohu a počet středních škol, které garantují dostatek pracovních sil s odpovídajícím vzděláním a kvalifikací," vysvětluje Ivan Balcar, ředitel Oddělení péče o zákazníky společnosti EuroTel.

"Jsme více než potěšeni odezvou a podporou, kterých se nám v Příbrami dostalo a jsme pyšní na naše nové zaměstnance, které jsme pro toto nové centrum přijali již na počátku tohoto roku a kteří kvůli školení a povinnostem spojeným s budoucím zaměstnáním museli pravidelně dojíždět do Prahy,"uvádí Ivan Balcar. "Pobočka v Příbrami není posledním regionálním pracovištěm, které mimo Prahu zřizujeme. Předpokládáme, že budou následovat další v různých městech a regionech České republiky. Pro moderní informační a komunikační technologie ostatně geografická vzdálenost není překážkou," dodal.

Společnost EuroTel tak více než moudře reaguje na stávající situaci v Praze. Sehnat kvalitní personál v Praze je nesmírně náročné - a to nejenom finančně, ale i organizačně. O finanční náročnosti nákupu vhodné budovy netřeba dlouze mluvit a také nízká míra nezaměstnanosti v Praze může zaměstnavatelům přinášet problémy v podobě značné fluktuace. Přitom u telekomunikačních společností, jakou je i EuroTel, se právě význam geografického umístění pracoviště stírá - odpovídat na telefonní dotazy je stejně složité v Příbrami, jako v Praze. Tento trend se začíná projevovat celosvětově - v době digitálních telekomunikačních tras, dálkových dohledových center a satelitních linek je možné mnoho věcí výhodně přesunout mimo centrální města - význam EuroTelu coby zaměstnavatele je v Příbrami nepochybně jiný, než v Praze a dovoluji si usoudit, že se EuroTelu příbramská investice více než vyplatí.