EUROTEL OCENĚN V SOUTĚŽI

Bezplatná Zelená linka společnosti EuroTel se umístila mezi prvními třemi v konkurenci vech těchto bezplatných linek provozovaných v České republice.

Kvalitní služba EuroTelu bezplatně a 24 hodin denně

Bezplatná Zelená linka společnosti EuroTel se umístila mezi prvními třemi vkonkurenci všech těchto bezplatných linek provozovaných v České republice. Pořadatelem soutěže byla společnost SPT Telecom, a.s., a hlavním kritériem hodnocení byl počet hovorů přijatých na té které lince vprůběhu roku.

"Skvělé umístění, kterého Zelená linka společnosti EuroTel dosáhla, nás potěšilo, ale nepřekvapilo. Zelené linky jsme začali využívat hned od jejich vzniku, neboť tak dynamicky se rozvíjející společnost, jakou EuroTel bezesporu je, potřebuje zajistit pro své klienty kvalitní informační servis a tento způsob je pro to ideální. Naši klienti si na takovou službu, při které navíc ušetří čas i peníze, rychle zvykli, což nakonec výsledky soutěže Zelená linka´98 přesvědčivě dokázaly," uvedl Alexander Winkler, zástupce generálního ředitele společnosti EuroTel.

Společnost EuroTel zavedla hned několik Zelených linek. Vedle oceněné 0800-180 011, která slouží zákazníkům společnosti EuroTel, je další bezplatná linka 0800-180 033 určena těm, kteří teprve o koupi mobilního telefonu EuroTel uvažují. Bezplatná čísla jsou samozřejmě přístupná jak z pevné linky, tak přímo z mobilního telefonu (*11).

Na bezplatných telefonních číslech jsou zájemcům poskytovány podrobné informace ke všem nabízeným produktům a službám společnosti EuroTel, k jednotlivým přístrojům, k základním programům, k doplňkovým službám či úrovni pokrytí v různých lokalitách a regionech. Operátoři na bezplatných telefonních linkách vyřídí denně přes 21.000 hovorů!

"Podmínkou bezchybného fungování Zelených linek jsou kvalitně vyškolení operátoři, kteří musejí poskytovat podrobné, přesné a především stále aktuální informace. Toho jsme si vědomi, a proto kvalitě poskytovaných služeb na Zelených linkách EuroTelu věnujeme maximální pozornost", dodal Ivan Balcar, ředitel oddělení Péče o zákazníky.