Eurotel má nového marketingového ředitele

Do Eurotelu přišel nový marketingový ředitel. Zaplněný trh zřejmě vyžaduje nové přístupy.
(ČIA) - Novým ředitelem divize marketingu společnosti Eurotel se stal Garricon Macri. K největšímu českému mobilnímu operátorovi přešel z mobilní divize British Telecom. "Macri bude odpovědný především za marketing v okamžiku, kdy penetrace mobilních služeb v ČR dosáhne 80 procent," sdělil dnes ČIA tiskový mluvčí Eurotelu Jan Kučmáš. Podle něj bude mít Macri odpovědnost nejen za tradiční marketing, ale i za péči o zákazníky a vývoj nových služeb.

Garricon Macri pracuje v oblasti marketingu již 15 let. Působil jako šéf marketingu ve společnostech Mobex Communications, Southwestern Bell, Pacific Bell Corporation a naposledy v British Telecom. Před prací v telekomunikacích byl zaměstnán na řídících postech v reklamních agenturách Young & Rubicam a Saatchi & Saatchi.

Společnost Eurotel měla k 30. červnu více než 3,56 milionu aktivních zákazníků a byla tak největším poskytovatelem bezdrátových hlasových a datových služeb v České republice. Majoritní podíl (51 procent akcií) v Eurotelu vlastní společnost Český Telecom, zbytek patří Atlantik West. Vlastníky Atlantiku jsou napůl Verizon Communications a AT&T Wireless Services.