Pro uvedené případy nabízejí všichni naši operátoři službu Zmeškané hovory, poskytující přehled o tom, kdo se vám pokoušel dovolat. Zaznamenává všechna zmeškaná volání a doručí vám je formou SMS zprávy.
Bezplatný servis nabízejí již nějaký čas všichni tři operátoři. Její konkrétní provedení se ale liší. Eurotel dosud odesílal informace o promeškaných telefonátech z jednotného čísla a číslo volajícího uváděl až v SMS zprávě. Telefon tak zprávu nemohl propojit s jmény a telefony uloženými na SIM kartě či přímo v telefonu. Po inovaci služby tento problém mizí. SMS je „na oko“ odeslána z čísla volajícího a telefon ji tak může propojit s údaji v telefonním seznamu. Tento princip používá již od samého počátku Oskar.
Aktivace služby u Eurotelu:
Klíčovým slovem ZHO A (aktivace) nebo ZHO D (deaktivace) odeslaným přes SMS na číslo 999111.
Služba není funkční pro:
- případy, kdy je aktivní blokace příchozích hovorů
- majitele Kombi karty
- majitele IZS karet
- Go zákazníky bez hlasové schránky v Go roamingu
- zákazníky používající službu VPN Hunting
- volající, kteří používají službu CLIR (nezobrazení čísla volanému)