EuroTel Benefit - výhodný program pro zákazníky

Být věrným zákazníkem a hodně telefonovat se vyplatí. U EuroTelu vám za to dají body, které lze proměnit za volné minuty, vstupenky na kulturní akce a další.
Společnost EuroTel nedávno představila nový klientský program s názvem Benefit. Nepleťte si jej s novým tarifním programem - v Benefitu jde o něco úplně jiného. Jednoduše řečeno vás EuroTel chce podarovat dárkem, pokud v jeho síti dostatečně telefonujete. V takovém případě dostanete například volné minuty, obilní telefon nebo dokonce dovolenou zdarma - co z toho, to určí, jak poctivě budete telefonovat.

EuroTel Benefit Zákazníci EuroTelu vstupují do programu Benefit automaticky vo kamžiku, kdy během tří měsíců protelefonují nejméně 150 minut libovolně kam. Pak už to funguje velmi jednoduše - za každých 30 Kč utracených za služby v síti EuroTelu získává klient jeden bod. Klienti budou dostávat čtvrtletní výpis programu Benefit, aby se mohli rozhodnout, zda budou dále body šetřit, nebo si za ně něco pořídí ihned.

Nejlevnější dárky jsou Benefit od EuroTelu, kdy dostáváte zdarma volné minuty nebo nový mobilní telefon. Dále je tu Benefit pro volný čas - tedy vstupenky na koncerty a do divadel od TicketPro, nahrávky od Bontonu, sportovní vybavení a vstupenky, nebo například večeře. Asi nejvýše budou stát dárky Benefit na cestách - tedy zájezdy s Čedokem a s British Airways, jízdenky na mezinárodní vlaky, ubytování v ne právě laciné hotelové síti Marriot nebo třeba benzínové poukázky k čerpacím stanicím Benzina. Co si vyberete, záleží na tom, kolik Benefit bodů jste našetřili.

Ačkoliv to nikde nebylo implicitně řečeno, řekl bych, že nabídka Benefit neplatí pro uživatele Go karet - nemají smluvní vztah a nejsou nikde registrováni...

Program Benefit patří mezi velmi chytré tahy a EuroTel jasně ukazuje, že v marketingu je opravdu na úrovni. Benefit je totiž především skvělá psychologická motivace, proč si koupit EuroTel. Tisková mluvčí EuroTelu Iva Taťounová odhadla, že cca. 70 procent zákazníků bude moci nabídky Benefitu využít. To je jeden aspekt.

Druhý velmi podstatný aspekt je, že nabídka platí samozřejmě i pro firemní uživatele. Tedy telefon platí firma, ale nabídku Benefitu budete moci využít vy, jako jeho uživatel. Firma není o nic obrána, zaměstnanec získává zcela pro soukromé účely dovolenou na Mallorce nebo poukázky na squash a má oprávněný pocit, že jej EuroTel hýčká. Je tedy zřejmé, že takový zaměstnanec bude prosazovat spíše používání telefonů EuroTel, z nichž přeci plynou ty báječné Benefit nabídky, než telefonů Paegas. Škodný není nikdo, samozřejmě vyjma Paegase, jemuž by takto mohli snadnou přestat plynout business uživatelé.

Záleží ale také na bodové ceně jednotlivých Benefitních položek. Pokud na vstupenku Klíčů budu muset provolat sto hodin čistého času, tak si ji asi přece jenom koupím. Ale když bude balanční hranice prémií rozumná... hmm... kolik že to máme telefonů EuroTel koupených na Mobil server?