Eurotel a RadioMobil propagují stejné tváře

  • 21
Přestože se Eurotel a RadioMobil navzájem úzkostlivě odlišují, používají při propagaci svých předplacených služeb stejné tváře. Jak je to možné?

Čtenář podepsaný jako Petr nás upozornil na zajímavou shodu. Propagaci některých předplacených služeb totiž Eurotel a RadioMobil svěřili stejným lidem. Přitom ve veškeré reklamě i jakékoli vizuální prezentaci si oba operátoři dávají záležet na tom, aby se od sebe výrazně odlišovali. Důvod je však tentokrát zcela prostý. 

Reklamní agentury zastupující operátory se totiž zcela náhodou vypravily do stejné německé fotobanky. Opět zcela náhodou si také vybraly fotografie stejného autora a aby náhod nebylo málo, tak zvolily i obrázky ze stejné série, což je vidět nejen na lidech, ale i na židlích a pozadí.

Náhoda si zkrátka umí zažertovat...

stejnepoutaceoperatoru   poutaceoperatorusetejne   stejnepoutaceoperatoru