Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Druhé Apple Watch nejdříve v půli příštího roku, říká analytik

  0:09aktualizováno  0:09
Apple Watch se za krátkou dobu na trhu staly jasně nejúspěšnějším produktem svého druhu. Příprava jejich druhé generace je tak zcela jistá. Podle analytika Timothy Arcuria však na trh přijdou nejdříve v půli příštího roku.

Apple Watch jsou jasně nejúspěšnějšími chytrými hodinkami. | foto: apple.com

První generace Apple Watch byla sice představena spolu s iPhony řady 6 loni v září, ovšem do prodeje se hodinky dostaly až letos v dubnu.

Pokud se optimističtější odhad analytika společnosti Cowen and Company naplní, přijde druhá edice hodinek na trh s odstupem 14 měsíců. Arcuri však jako reálný termín uvedení udává i závěr roku 2016. Je tedy možné, že na rozdíl od iPhonů nebude Apple své hodinky uvádět v pravidelných ročních intervalech.

Předpokládá také, že Watch 2 budou mít štíhlejší pouzdro. Applu sice čelní příčky v honbě za milimetry nepatří a na trhu najdeme řadu tenčích smartphonů, než jsou letošní iPhony, přesto je štíhlý profil produktů pro firmu podstatný.

Dokazuje to případ iPhonů 6s, u kterých kvůli silnějšímu šasi a displeji neváhali pro zachování štíhlosti použít baterii s menší kapacitou. To se však podle testů serveru PhoneArena na výdrži negativně nepromítlo (více zde).

Nižší tloušťky příštích hodinek by Apple mohl dosáhnout použitím tenčího displeje. Před časem se spekulovalo, že by značka mohla od LG a Samsungu odebírat panely typu P-OLED, jež jsou tenčí, než OLED kryté safírovým sklem u současného typu.

Jisté je nasazení modernějšího hardwaru, který zajistí ještě svižnější odezvu uživatelského rozhraní hodinek. Rychlejší tak budou přechody mezi obrazovkami, spouštění aplikací a vlastně libovolný jiný úkon.

Spekuluje se také nad použitím větší baterie, jelikož výdrž nepatří mezi silné stránky prvních Watch. Přijít by mohla kamerka pro telefonování přes aplikaci FaceTime, zcela nový wi-fi modul by pak měl zlepšit datové funkce i bez spárovaného iPhonu.

V Cowen and Company předpokládají, že Apple do konce roku prodá 18 milionů svých hodinek. To je sice trochu méně, než analytici predikovali před jejich uvedením, ale první reálné výsledky jasně ukázaly, že stále ještě trochu ospalý segment chytrých hodinek Watch doslova rozpumpovaly.

Příští rok by se pak celkový odbyt mohl vyšplhat na číslo okolo 45 milionů, to je však zatím hrubý odhad a jeho další zpřesnění přinesou právě reálné výsledky za rok letošní.



Témata: Apple iPhone


Nejčtenější

Rychlá mobilní data
T-Mobile chce zničit wi-fi sítě. Představil bezkonkurenční LTE internet

T-Mobile upravil svou nabídku pevného internetu. Dva základní tarify mají stejné parametry pro kabelové ADSL a mobilní připojení, třetí tarif je pouze přes LTE...  celý článek

Nubia M2
Tři nové nubie mají lákavou výbavu a příznivé cenovky

Hned trojice nových telefonů značky Nubia se začala prodávat na čínském trhu. Telefony se pyšní spoustou zajímavých parametrů. Dá se mezi nimi najít i model s...  celý článek

Google Pixel XL
Google chystá mimo nástupců loňských pixelů také opravdu „velkou rybu“

Od Googlu se dá letos očekávat uvedení nástupců smartphonů Pixel, jejich příchod je už podle řady informací potvrzen. Společnost by ovšem mimo to měla uvést...  celý článek

Moto M
Kovová střední třída se zářivým displejem. Test Moto M

Značka Motorola je plně v rukou čínského Lenova a konečně útočí na český trh. Nejnovějším pokusem je smartphone střední třídý Moto M, který láká na luxusní...  celý článek

S ChatSim můžete posílat zprávy přes vybrané aplikace neomezeně do celého světa
Revoluční tarif? Speciální SIM dovolí neomezeně chatovat za 395 na rok

Služba ChatSim, která se vymyká tradičnímu chápání datového tarifu, dorazila do Česka. Za poplatek 395 korun ročně můžete neomezeně posílat textové zprávy přes...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.