Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Druhé Apple Watch nejdříve v půli příštího roku, říká analytik

  0:09aktualizováno  0:09
Apple Watch se za krátkou dobu na trhu staly jasně nejúspěšnějším produktem svého druhu. Příprava jejich druhé generace je tak zcela jistá. Podle analytika Timothy Arcuria však na trh přijdou nejdříve v půli příštího roku.

Apple Watch jsou jasně nejúspěšnějšími chytrými hodinkami. | foto: apple.com

První generace Apple Watch byla sice představena spolu s iPhony řady 6 loni v září, ovšem do prodeje se hodinky dostaly až letos v dubnu.

Pokud se optimističtější odhad analytika společnosti Cowen and Company naplní, přijde druhá edice hodinek na trh s odstupem 14 měsíců. Arcuri však jako reálný termín uvedení udává i závěr roku 2016. Je tedy možné, že na rozdíl od iPhonů nebude Apple své hodinky uvádět v pravidelných ročních intervalech.

Předpokládá také, že Watch 2 budou mít štíhlejší pouzdro. Applu sice čelní příčky v honbě za milimetry nepatří a na trhu najdeme řadu tenčích smartphonů, než jsou letošní iPhony, přesto je štíhlý profil produktů pro firmu podstatný.

Dokazuje to případ iPhonů 6s, u kterých kvůli silnějšímu šasi a displeji neváhali pro zachování štíhlosti použít baterii s menší kapacitou. To se však podle testů serveru PhoneArena na výdrži negativně nepromítlo (více zde).

Nižší tloušťky příštích hodinek by Apple mohl dosáhnout použitím tenčího displeje. Před časem se spekulovalo, že by značka mohla od LG a Samsungu odebírat panely typu P-OLED, jež jsou tenčí, než OLED kryté safírovým sklem u současného typu.

Jisté je nasazení modernějšího hardwaru, který zajistí ještě svižnější odezvu uživatelského rozhraní hodinek. Rychlejší tak budou přechody mezi obrazovkami, spouštění aplikací a vlastně libovolný jiný úkon.

Spekuluje se také nad použitím větší baterie, jelikož výdrž nepatří mezi silné stránky prvních Watch. Přijít by mohla kamerka pro telefonování přes aplikaci FaceTime, zcela nový wi-fi modul by pak měl zlepšit datové funkce i bez spárovaného iPhonu.

V Cowen and Company předpokládají, že Apple do konce roku prodá 18 milionů svých hodinek. To je sice trochu méně, než analytici predikovali před jejich uvedením, ale první reálné výsledky jasně ukázaly, že stále ještě trochu ospalý segment chytrých hodinek Watch doslova rozpumpovaly.

Příští rok by se pak celkový odbyt mohl vyšplhat na číslo okolo 45 milionů, to je však zatím hrubý odhad a jeho další zpřesnění přinesou právě reálné výsledky za rok letošní.



Témata: Apple iPhone


Nejčtenější

Luxusní chytré hodinky Vector
Fitbit dále požírá konkurenci. Koupil výrobce luxusních chytrých hodinek

Společnost Fitbit koupila dalšího konkurenta na trhu nositelných technologií. Uplynul přitom teprve měsíc od chvíle, kdy tímto způsobem „pohřbil“ značku...  celý článek

Telekomunikační věž na rozhledně Hrubý Jeseník na Nymbursku
Operátoři nesnížili velkoobchodní ceny LTE. ČTÚ hrozí odebráním kmitočtů

Loni v únoru vyzval Český telekomunikační úřad mobilní operátory k další úpravě velkoobchodní ceny účtované virtuálním operátorům za využití vysokorychlostních...  celý článek

iPhone 4S recenze
iPhone 8 by se mohl podobat „čtyřce“. Má mít podobnou konstrukci

Chystaný iPhone 8 má mít obdobnou konstrukci jako iPhone 4 z roku 2010. A nejspíše postrádat ústřední tlačítko, jelikož displej má být přes celé čelo telefonu.  celý článek

Nokia 6 se nezalekne ani louskání vlašských ořechů
Budou i obnovené nokie nerozbitné? Nový model zvládá louskat ořechy

Legendární tlačítkové nokie mají dodnes pověst telefonů, které přežijí takřka vše. Zda na to naváže obnovená řada, už zkoušejí první majitelé. A nutno říci, že...  celý článek

Následky přehřátí baterie u Galaxy Note 7
Nová baterie v sobě má „hasící přístroj“. Už se nepřehřeje

Přehřívání baterií u smartphonů může způsobit velké problémy. U jinak špičkového Galaxy Note 7 od Samsungu dokonce stály za ukončením výroby. Vědci ze...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.