Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Druhé Apple Watch nejdříve v půli příštího roku, říká analytik

  0:09aktualizováno  0:09
Apple Watch se za krátkou dobu na trhu staly jasně nejúspěšnějším produktem svého druhu. Příprava jejich druhé generace je tak zcela jistá. Podle analytika Timothy Arcuria však na trh přijdou nejdříve v půli příštího roku.

Apple Watch jsou jasně nejúspěšnějšími chytrými hodinkami. | foto: apple.com

První generace Apple Watch byla sice představena spolu s iPhony řady 6 loni v září, ovšem do prodeje se hodinky dostaly až letos v dubnu.

Pokud se optimističtější odhad analytika společnosti Cowen and Company naplní, přijde druhá edice hodinek na trh s odstupem 14 měsíců. Arcuri však jako reálný termín uvedení udává i závěr roku 2016. Je tedy možné, že na rozdíl od iPhonů nebude Apple své hodinky uvádět v pravidelných ročních intervalech.

Předpokládá také, že Watch 2 budou mít štíhlejší pouzdro. Applu sice čelní příčky v honbě za milimetry nepatří a na trhu najdeme řadu tenčích smartphonů, než jsou letošní iPhony, přesto je štíhlý profil produktů pro firmu podstatný.

Dokazuje to případ iPhonů 6s, u kterých kvůli silnějšímu šasi a displeji neváhali pro zachování štíhlosti použít baterii s menší kapacitou. To se však podle testů serveru PhoneArena na výdrži negativně nepromítlo (více zde).

Nižší tloušťky příštích hodinek by Apple mohl dosáhnout použitím tenčího displeje. Před časem se spekulovalo, že by značka mohla od LG a Samsungu odebírat panely typu P-OLED, jež jsou tenčí, než OLED kryté safírovým sklem u současného typu.

Jisté je nasazení modernějšího hardwaru, který zajistí ještě svižnější odezvu uživatelského rozhraní hodinek. Rychlejší tak budou přechody mezi obrazovkami, spouštění aplikací a vlastně libovolný jiný úkon.

Spekuluje se také nad použitím větší baterie, jelikož výdrž nepatří mezi silné stránky prvních Watch. Přijít by mohla kamerka pro telefonování přes aplikaci FaceTime, zcela nový wi-fi modul by pak měl zlepšit datové funkce i bez spárovaného iPhonu.

V Cowen and Company předpokládají, že Apple do konce roku prodá 18 milionů svých hodinek. To je sice trochu méně, než analytici predikovali před jejich uvedením, ale první reálné výsledky jasně ukázaly, že stále ještě trochu ospalý segment chytrých hodinek Watch doslova rozpumpovaly.

Příští rok by se pak celkový odbyt mohl vyšplhat na číslo okolo 45 milionů, to je však zatím hrubý odhad a jeho další zpřesnění přinesou právě reálné výsledky za rok letošní.



Témata: Apple iPhone


Nejčtenější

Zpracování všech kousků je opravdu výborné, nejluxusnějším dojmem působí...
Levné, ale dobré. Mobily do pěti tisíc, co stojí za pozornost

Jsou na trhu povětšinou už delší dobu, ale z dobrého důvodu. Tyhle telefony jsou oblíbené proto, že obstojí jak svojí výbavou, tak příznivou cenovkou.  celý článek

Optický kabel
Česko na chvostu. V připojení přes optiku je na tom lépe i Trinidad

Počet obytných prostor v EU, do nichž jsou přivedeny optické kabely, se v průběhu prvních třech čtvrtletí 2016 zvýšil o 23 %, počet odběratelů tak dosáhl téměř...  celý článek

Ilustrační snímek
Anketa: vyhádali jste si levný tarif, nebo vám standardní ceny nevadí?

Jsou pro vás standardní ceny mobilních tarifů přijatelné, nebo patříte mezi šetřílky a u operátora jste si vyhádali slevu? Nebo jste jedním ze šťastlivců,...  celý článek

Lenovo Moto G5 Plus
Solidní střední třída. Moto G5 a G5 Plus odhaleny v daleké Kolumbii

Lenovo by mělo na veletrhu MWC v Barceloně za několik dní představit dva nové smartphony. Oba budou patřit do střední třídy a nabídnou vyspělou výbavu.  celý článek

Jak by měl vypadat displej iPhonu X/8 podle Ming-Chi Kua.
iPhone X bude mít revoluční celoplošný displej s plochou pro ovládání

Apple uspořádá tradiční vývojářskou konferenci WWDC v červnu. Ukáže na ní, s čím přijde nový systém iOS pro iPhony a tablety iPad. Více jasno by mělo být...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.