Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse

Názory na telefon Sagem RC922.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Sýkora

Vážení uživatelé telefonů Sagem, špatné zkušenosti s mobilními telefony Sagem RC 922 a neuspokojivé chování této firmy k zákazníkům prezentované zejména značkovými servisi vyvolaly v řadách uživatelů vlnu stížností. Výsledkem těchto nespokojeností je i změna chování servisu k zákazníkům. Podle posledních informací jsou telefony Sagem, které jsou ještě v záruce a mají za sebou záruční opravy vyměňovány v servisech (konkrétně v Praze, Sokolovská ulice) za Nokia 3210.
0/0
9.7.2001 13:46

majkl novy

SAGEM - nahr. dily
Sagem RC 922 - na nahr. dily. Funguje vibrace, displej .... Je jen lehce tuknuty, a ma slabou baterku. Jeste se obcas necekane zasekne - ale to je prece vynikajici funkce founu od fy SAGEM. Nabidka?
0/0
27.3.2001 23:13

hanicek

rad bych věděl jak u RC922 dostanu na titulní stranu misto kreditu datum a čas,děkuji za radu.
0/0
19.2.2001 19:18

Helena Červinková

Re:
nevím,jak to bude fungovat u ET,ale u Oskyho: instrukce,které pochopí každý: vlez do menu,vzhledej položku 5-nastavení,ve které nalistuj položku 6-čas a v ní zadej položku 2-displej a zvol aktivní(podmínkou samozřejmě je,abys měl v předchozí položce 1 nastaven aktuální čas...)
0/0
29.9.2001 15:02

honza hanus

poradte prosi nekdo,
0/0
15.2.2001 20:58

honza hanus

rad bych věděl když napišu SMSku jak se dostanu do seznamu abych si mohl vybrat čislo na ktere ji chci poslat
0/0
15.2.2001 19:25

Rudolf Křížek

Re:
staci v miste, kde se dotazuje na cislo nenapsat nic a stisknout OK. Zobrazi se adresar podle jmen. V nem si staci vybrat telefon a zase stisknout OK. 8-)
0/0
16.2.2001 7:13

Václav Götze

Pomalý telefon.
922 je pomalý a baterie nevydrží tolik, co uvádí výrobce.
0/0
30.1.2001 7:45

Kamil KAUT

Odesla vibrace
Mojí holce asi před týdnem odesla vibrace. Kdyz jsem to zkousel (i pres servisni menu) tak byl motorek vibrace slyset jen velmi potichu - telefon se nehnul vubec. Vite nekdo kde se to da (za rozumny peniz) spravit? A kolik by to dystak stalo? Diky
0/0
27.1.2001 17:33

Kamil KAUT

Re: Odesla vibrace
Jeste jsem zapomnel, ze telefon je 3 tydny po zaruce :-( Jinak docela dobrej foun.... Ted, kdyz jsem ho i odblokoval. :-)
0/0
28.1.2001 10:21

Jirka Táborský

Zatím dobrý.
Mám RC922 pár dní ale je fajn. Vestavěné HF+ vibrace je docela nadstandard. I signál je super. Nemá náhodou někdo návod ? Nebo nevíte jak či kde přeflashovat firmware.
0/0
9.1.2001 12:49

Dana Vydrzelova

sagem
Telefon jsem dostala na jare asi v breznu a je fantasticky a zatim bez chyby (musim zaklepat na drevo), je maly,pohodlny a vejde se do kapsy.A ikdyz neni dualni chytla jsem signal i tam kde se vykone telefony nechytaly. JE SUPER !!!!!!!!!!!
0/0
5.1.2001 13:10

Petr Suchánek

Vážení uživatelé mobilních telefonů SAGEM, chtěl bych Vás upozornit na odezvu, kterou vyvolaly stížnosti na neuspokojivé vyřizování reklamace servisu SAGEM. Na serveru www.spotrebitele.cz je umístěna výzva SOS majitelům mobilních telefonů Sagem. Připojení k této výzvě zasláním požadovaných údajů se nám nabízí jedinečná příležitost jak informovat příslušné instituce o chvání firmy SAGEM vůči zákazníkovi. Petr
0/0
4.1.2001 10:55

Zdenek Novak

Mam ho mesic stary a uz se dvakrat stalo ze zhasnul displej a na nic to nereagovalo jednou to po par minutach naskocilo samo podruhe nebyl cas cekat a tak jsem vytahnul baterku a pak to zase jelo dal. Nevite nekdo co s tim?
0/0
4.1.2001 10:16

Jana Hanreichova

Tak v servisu Sagem moji reklamaci uznali a telefon mi opet bez problemu vyměnili. Jsem zvědavá, jak dlouho mi tenhle "novy" vydrží. Budu Vás informovat.
0/0
14.12.2000 10:18

Jana Hanreichova

O.K. Díky. Připojím se. Ještě počkám, jak dopadnu se svou druhou reklamací. Budu vás informovat.
0/0
7.12.2000 13:39

Jana Hanreichova

Nedaří se mi otevřít Vámi citovanou stránku. Ráda bych se připojila.Trpělivost mi už opravdu přetekla. Zítra nechám svůj Sagem odvézt do servisu.Od sítě je již odpojen skoro celý den.. A i když mi CZ Paegas vyjímečně naskočí, k mému "překvapení" a "zděšení" z telefonu nejde vůbec volat a ani hovory přijímat (naprosto hluchý, nemůžu volat ani na operátora či info o kreditu, natož na jiný telefon) !!!! Nepřijímá ani SMS (i když signalizuje přítomnost sítě a kvalitní signál !!!!) Je tedy opět totálně nefunkční ! Až budu mít od kamarada zprávu z průběhu reklamace, dám vám určitě vědět, jak to dopadlo. Jana
0/0
7.12.2000 9:05

Petr Suchánek

Re:
Uvádím text příspěvku: Vzhledem k množícím se stížnostem na přístup autorizovaného servisu SAGEM k reklamacím telefonů RC 922 doporučuji zorganizovat jednotný postup v tažení pro této firmě. Jsem přesvědčen, že by mohlo dojít dokonce i ke stažení vadných founů a vrácení peněz , proto je nutno využít všechny možnosti, které se nabízejí a seznámit s touto problematikou příslušné úřady. Já jsem využil všechny následující možnosti: 1. Seznámit ČOI s postupem servisu na adrese www.coi.cz a požádat o zákrok ( v nabídce menu pro nás) 2. Požádat o radu Ochranný svaz spotřebitelský na adrese www.spotrebitele.cz (menu poradna on-line) 3. Seznámit s tímto stavem poradnu Občanského sdružení spotřebitelů test a to nejlépe dopisem na adresu: JUDr. Ida Rozová, Občanské sdružení spotřebitelů test, Kykalova 1, 140 21 Praha 4. Z různých diskusí na Internetu (např. www.mobil.cz, v článku Rozbil se Vám mobil? Do servisu s ním) lze najít další podobné oběti firmy SAGEM. V současné době hodlám písemně informovat samotnou firmu SAGEM ve Francii o tom jak ji u nás reprezentuje její autorizovaný servis. Možná by bylo vhodné k této stížnosti připojit co nejvíce podpisů. Celá diskuze je k dosažení na adrese: http://freeweb.starweb.cz/jacib/
0/0
7.12.2000 11:45

Jana Hanreichova

To jak na podruhé jednali s váma, to je fakt sprostý ! Ja mám nevýhodu v jednání se servisem v tom, že jsem z Brna. Napoprvé, co se mi RC922 po 2 měsících užívání zasekl, mi ho do servisu na Sokolovskou odvezl kámoš. Výměna bez problémů.Teď ten "zbrusu nový"se mi hned od počátku neustále odpojuje od sítě (tudíž je vlastně neschopný komunikace). Když Sagema pošlu znova do servisu, mám obavy, že servis bude tvrdit, že jim se "neodpojil" a že mé problémy s odpojováním pramení z lokální nedostupnosti operátora (on Paegas má v poslední době opravdu problémy)! Moje závada je taková, že třeba 1 hodinu mi telefon funguje, pak se odpojí (třeba na 2 hod.) a pořád tak dokola. Ostatní telefony na Paegasu (v jednom místě) v tu dobu fungují i s mou SIM kartou.Právě přemýšlím, jestli ještě chvíli nepočkám, až se mi mobil "poláme" víc, což si myslím, že u tohoto typu mobilu nebude trvat dlouho (bohužel pro nás). Znám zoufalce, kteří Sagema měnili třeba 6x !!! Já na tohle nemám nervy.Některé prodejny už stahují Sagemy z prodeje, dokonce i Paegas operátoři přiznávají jejich velkou poruchovost.Ten servis musí být úplně zavalenej zmetkama, ale to je neopravňuje k takovému "průhlednému" chování.I když mám Sagema ještě v záruce, velmi vážně uvažuji o koupi nějakého jiného mobilu jiné značky .Petře, mám pocit, že nic jiného nám stejněasi nezbyde. Jana
0/0
5.12.2000 9:08

Petr Suchánek

Re:
Podle mého názoru podobně postižených jsou asi stovky. Na rozdíl od Vás jezdím kolem servisu SAGEM denně z práce a mohu potvrdit, že tam stojí řady lidí reklamujících SAGEM RC922. Mimochodem právě v tyto dny je to rok co byl tento telefon uveden na trh! Osobně jsem přesvědčen, že by bylo možné dosáhnout toho, aby Sagem stáhl své vadné serie telefonů a vrátil uživatelům peníze. K tomu je zapotřebí informovat příslušné úřady u nás, které se zabývají ochranou spotřebitele. Na serveru www.mujweb.cz/www/sagem/ na stránce Diskuze jsem uvedl kam se obrátit a jak postupovat. Je třeba, aby stěžovatelů bylo co nejvíce a pak problém náležitě zmedializovat a případně vyvolat soudní řízení a požadovat navrácení peněz pro neodstranitelnou závadu na výrobku, na což má spotřebitel podle zákona právo.
0/0
5.12.2000 14:59

Petr Suchánek

Schválně to zkuste, co Vám v Sagemu řeknou, na to budu velmi zvědavý. Sám jsem již totiž telefon jednou měnil, ale podruhé se jedná o nějakou "oxidaci" a na tu se záruční podmínky nevztahují, takže jedině nezáruční oprava cca 4200 Kč, což je nový telefon. Petr
0/0
4.12.2000 15:21

Jana Hanreichova

Tak už mi v servise taky vyměnili RC 922 za "nový". Ten se mi však pro změnu neustále odpojuje od sítě, i když ostatní telefony na Paegasu fungují. Nepomohlo ani vyčištění kontaktů, SIM karta je v pořádku . Většinu dne se nikam nedovolám a samozřejmě ani nikdo mě. Znovu do servisu ? Přemýšlím, jestli to má smysl.
0/0
4.12.2000 13:09

Petr Suchánek

Zkušenosti se servisem SAGEM
Na telefonu RC 922 v záruční lhůtě se objevila závada (rychlé vybíjení, kontrolka nabíjení stále sugnaliozuje nabíjení) - telefon byl bez průtahů vyměněn v servise na Sokolovské v Praze. Po dvou měsících opět tatáž závada. Pracovnice servisu mi sdělil, že se jedná o "oxidaci" a na opravu se nevztahuje záruka (?) a že telefon jinak funkční je na vyhození. Když jsem trval na nezáruční opravě tak mi vysvětlili, že tyto opravy servis neprovádí, neboť nelze zaručit, že se závada nebude opět vyskytovat!!, ať se obrátím na jiný servis, kde by tuto závadu byly schopni odstranit cca do 200 Kč. Pokud budu ovšen trvat na opravě u nich, tak cena opravy bude 4200 Kč, což jeprakticky nový telefon a typický příklad těžkého darebáctví. Setkal se už někdo s touto diagnozou u telefonu SAGEM? Děkuji za každou radu jak telefon opravit.
0/0
27.11.2000 10:21

Miron Šmidák

Re: Zkušenosti se servisem SAGEM
Už se mi jednou stalo, že kontrolka nabíjení se nechtěla zastavit ani po 5 hodinách, ale to bylo jen jednou a pak už ne. Není ta tvoje závada třeba blbou baterkou?
0/0
27.11.2000 20:45

Petr Suchánek

Re: Re: Zkušenosti se servisem SAGEM
Baterka je v pořádku, podařilo se mi najít přes internet další zákazníky, kteří byli odmítnuti a nichž se projevila stejná závada. Tato závada se údajně projeví postupně u většiny RC 922, jedná se zřejmě o výrobní vady (poruchy sw). Pravděpodobně bude nutné vymáhat na SAGEMU opravy případně vrácení peněz soudní cestou.
0/0
1.12.2000 13:30

Marek Halamíček

Vážení kolegové , narazil jsem na problém po výměně SIM karty z normální na SIM GSM banking a to ,že jsem měl na staré (kartě) aktivovaný telefoní kód ,takže teď mě to nechce s novou kartou pustit do menu.Kód jsem jednoduše zapoměl. Dá se tato věc odblokovat bez chození do servisu anebo je to vůbec odblokovatelné ...? díky za info (jde o MC922 M41SP)
0/0
17.11.2000 22:18

Pavel Rain

Servis meni bez problemu
Jasne, ta prvni serie byla spatna, telefony blbly, vypinaly se a zamrzavaly. Ale v servisu vymeni telefon pochopitelne bez baterie za novy. Novy zatím funguje a dokonce podporuje GSM bankonking !!! bez problemu. Musim rict, ze jsem spokojen, telefon je OK... Rozhodne doporučuji nova verze je uplne o necem jinem s tim srotem, co to bylo to nema nic spolecneho. POZNAMKA: Do servisu odevzdej do 12 hod. po 16 hod. dostanes novy. Pri odevzdani v servisu po 12 hod. dostaneš nový až druhý den.
0/0
19.10.2000 0:24

Jana Hanreichova

Re: Servis meni bez problemu
Pavle, totálně se mi kousl RC 922.Nejde ani vypnout, prostě nic. Dost me to točí.Chystám se do servisu. Oni fakticky ty RC 922 vyměnují ? Nechce se mi tomu věřit.Omlouvám se, jestli ti tahle zpráva přišla dvakrát.
0/0
16.11.2000 8:52

Miron Šmidák

Odvolávám, co jsem odvolal............
Musím přiznat, že jen pár dní potom, co jsem napsal tento dřívější chvalozpěv, mi telefon zatuhnul a zítra musí do servisu (Praha - Sokolovská). A to už podruhé - když jsem tam byl poprvé, ani mi nenahrávali nový firmvare nic neproměřovali, rovnou mi dali nový telefon. Takže odvolávám, asi to jsou opravdu křápy a lezou mi na nervy.
0/0
15.10.2000 15:14

Miron Šmidák

Jasne, ta prvni serie byla spatna, telefony blbly, vypinaly se a zamrzavaly. Ale v servisu to vymeni bez problemu, druha serie uz je v pohode. Musim rict, ze jsem spokojenej, telefon je lehouckej, pekne padne do ruky a co ocenuju hlavne, je vibracni vyzvaneni, ktere u telefonu teto cenove kategorie rozhodne neni standardem... rozhodne doporucuji.
0/0
1.10.2000 23:26

Rudolf Křížek

Re:
Mam take problemy. Uz jsem ho jednou vymenil a nic se nezmenilo. Jak poznam, ze ktere serie muj telefon je?
0/0
6.10.2000 8:28

Dalibor Orsulik

Ja si nemuzu stezovat, po tom, co jsem reklamoval telefon z vadne serie ... Slape (zatim)jako hodinky ... i kdyz ma sve chybky, ale ktery telefon nema?
0/0
19.9.2000 12:07

Petr Hovorka

SAGEM
Mel jsem 2 mesice citovany pristroj a muzu rict jedine : HRUUUZA. Ackoliv byl zakoupen novy, byl cely rozvrzany (forovy bakelit), vypinal se a resetoval kdy se mu zachtelo, menu je naprosto neprehledne atd... Byl jsem rad kdyz jsem jej prodal. Po nekolika ruznych Nokiich, Ericich a nyni S25 muzu rict spolehlive : Sagem nikdy ani omylem !!!
0/0
18.9.2000 13:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.