- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli je to tak, jak je uvedeno v článku (to je pravděpodobnost tak 50:50) a O2 se obrátí na soud, tak bych je trestal i za zbytečné zatěžování soudů.
ČTÚ v poslední době má hodně proklientský přístup.A to je dobře.
Vzpomenu-li, jak mě O2 chtělo po ustřižení dat (a tedy porušení VOP) pokutovat za odchod k jinému operátorovi, stačilo dát jasně najevo, že stížnost půjde na ČTÚ, obratem ukončili bez sankce.
Byť trapně poslali třikrát složenku a následně se omlouvali.
O2 se dokonale zbláznila Chce po zákazníkovi plnění, které mu znemožnila, byť oprávněně, a když to není technicky možné tak ho pokutuje? Jestli si myslí, že vyhrajou soud, tak už opravdu považujou ČR za totální absurdistán
No nevím, bude zajímavé, jestli soud bude řešit z jakého důvodu došlo k odstřižení zákazníka. Pokud soud uzná, že důvody k odstřižení byly na straně zákazníka, možná O2 není úplně bez šance.
Zákazník, který neplatí není zákazník, ale obyčejný zloděj. Co s ním ?
Pokud mu odstřihnete službu, tak ho nemůžete pokutovat, za nevyužívání služby. To je logické, teda všem kromě O2.
Krásný výraz to mi připomělo z dob komunismu, když někdo něco zmršil, tak bylo časté zdůvodnění "z objektivních příčin"
Něco se začíná dít, ČTU vydává rozhodnutí dokonce ve prospěch zákazníka.
To uz dela nejaky cas, ale plebs si toho jeste nevsiml.
Tak doufam, ze si zakaznik poridil dotovany telefon, jehoz cena byla rozpocitana prave v tom MMP