- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I na dýl pokud prošvihnete okno kdy můžete odejít. Alespoň dřív to tak bylo, že automaticky prodlužovali smlouvu
U O2 se toho vůbec moc online nepořídí. Hlavní součástí každé stránky, je kolonka na napsání telefonního čísla a políčko, kde se klikne pro zpětné zavolání. Když se člověk potom operátora ptá, proč to nejde dělat online, dostane se mu odpovědi, že právě tohle si O2 představuje jako online. O2 si je vědomá své neatraktivní nabídky, proto ji nechce zveřejňovat ve viditelné formě. Spoléhají na to, že operátoři už pár zákazníků ukecají. S ohledem, že se mi vždycky operátor ozval téměř ihned, O2 musí mít call centrum silně dimenzované. Jestli si má O2 na co stěžovat, tak jedině na své call centrum, kam jim utíkají peníze proudy. Byznys plán, založený na nasazení přestřelených cen a nastavení procesů tak, aby se všechno řešilo osobně a draze s lidskou obsluhou mi připadá jako z minulého století. A to se O2 chlubí, že má nejmodernější IT systémy. A chce digitalizovat kde co. Mohli by začít u sebe. Dále hodně ostatních firem tenhle přístup od O2 kopíruje. DIGI.TV si online přístup taky omezuje na žádost o zpětné zavolání.
Operátoři si z nás dělají pr......! Chtělo by to doopravdy nějakou pořádnou konkurenci a to by se potom děli věci. Pokud můžou, tak nás budou drbat.
Jo, O2 se snaží mít web superpřehledný, proto standardně zobrazené ceny ADSL jsou se stokorunovou slevou za to, že u nich máte mobilní tarif, což je ale napsáno drobným písmem.
Chleba, máslo, maso, zelenina,voda, všechno zdražuje. Tak proč by měly vlastně zůstávat ceny u operátorů pořád stejné nebo se dokonce snižovat?
Protože jsou přemrštěné. Srovnejte si třeba Vodafone u nás a na Ukrajině. No, to se vlastně srovnat ani nedá, řádový rozdíl.
Z technických důvodů tam nelze dát záložku, kde by byly tarify bez závazku. Stejně jako nelze v Můj T-mobile na pár kliknutí zrušit smlouvu, ale posílat to písemně na centrálu, nebo jít na pobočku. Asi aby to slabší povahy odradilo.
A přitom novou smlouvu lze uzavřít online bez problémů... U T-Mobile mají zajímavé technické důvody...
S t-mobilem po hoodně letech končím, ještě předloni jsem měl i původní paegas simku, ale teď už mám chování této a podobných firem fakt plné zuby..
Nejvíc mě dostala ta jejich zpráva do mailu - prý máme pro vás tarif v ceně vaší měsiční útraty. Co na tom, že bych platil asi 3x víc než doteď a měl spoustu zbytečných minut.. tohle už je fakt vrchol.
To já udělal už dříve, měl jsem ještě Eurotel, předplacenou kartu, více jak 12 let - a pak jsem zjistil, že cena hovoru je vyšší, než u ostatních cena zahraničních hovorů... ptal jsem se, zda to myslí vážně... nezájem, papá! :)
Včera jsme byli v Tmobile, skončila smlouva na tarif bav se s mých 5 za cca 250Kč. a nabídka tarifů je dost mizerná, nejlíp vychází tarif student za 399, ale tam je zbytečných 2GB internetu. Automaticky naskočil tarif s námi v sítí za 499 bez závazku. Bohužel u ostatních operátorů je to stejné, takže to vypadá na přechod na firemní tarif.
jak je to teď s polskými tarfiy? Když není roaming da se provozvat polská simka u nás stejně jako česká?
Prý nelze technický aktivovat. Ty tvoje buliky. Už je mám zase na nose.
Jo, tenhle vtip co napsali byl docela dobrý, hned jsem se smál :)