Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P86e79t86r 24T58y67č78k71a 6685592789552

Prý nelze technický aktivovat. Ty tvoje buliky. Už je mám zase na nose.

+33/0
doporučit
27.6.2017 5:23

V82l90a42d55i18m21í36r 35F17i89b75i35g93e69r 5234271981474

Z technických důvodů tam nelze dát záložku, kde by byly tarify bez závazku. Stejně jako nelze v Můj T-mobile na pár kliknutí zrušit smlouvu, ale posílat to písemně na centrálu, nebo jít na pobočku. Asi aby to slabší povahy odradilo.

+20/0
doporučit
27.6.2017 7:41

P35e51t63r 69N91o82v11á72k 8175849570

korupce a kartelové jednání operátorů nezná mezí ;-€

-

korupce operátorů v čechách

http://bit.ly/KarTEL

+13/−1
doporučit
27.6.2017 2:13

J45a22n 29K22o39h80l 4433427551534

S t-mobilem po hoodně letech končím, ještě předloni jsem měl i původní paegas simku, ale teď už mám chování této a podobných firem fakt plné zuby..

Nejvíc mě dostala ta jejich zpráva do mailu - prý máme pro vás tarif v ceně vaší měsiční útraty. Co na tom, že bych platil asi 3x víc než doteď a měl spoustu zbytečných minut.. tohle už je fakt vrchol.

+8/0
doporučit
27.6.2017 6:07

M98i58c55h76a59l 53K79r34e81j41č83a 5128556416783

Jestli operatori se snazi mit prehlednejsi nabidky, tak ja kandiduji po Trampovi :-)

+8/0
doporučit
27.6.2017 1:01

M56i48r77o84s26l38a35v 61T98i15š28e89r 4819499104872

Jo, O2 se snaží mít web superpřehledný, proto standardně zobrazené ceny ADSL jsou se stokorunovou slevou za to, že u nich máte mobilní tarif, což je ale napsáno drobným písmem.

+6/−1
doporučit
27.6.2017 9:39

M27i14l92o94š 20H69o42t36o34v23ý 1637145325623

Operátoři si z nás dělají pr......! Chtělo by to doopravdy nějakou pořádnou konkurenci a to by se potom děli věci. Pokud můžou, tak nás budou drbat.

+3/0
doporučit
27.6.2017 10:48

J79a44n 20C82r48h63á34n 4972143313

U O2 se toho vůbec moc online nepořídí. Hlavní součástí každé stránky, je kolonka na napsání telefonního čísla a políčko, kde se klikne pro zpětné zavolání. Když se člověk potom operátora ptá, proč to nejde dělat online, dostane se mu odpovědi, že právě tohle si O2 představuje jako online. O2 si je vědomá své neatraktivní nabídky, proto ji nechce zveřejňovat ve viditelné formě. Spoléhají na to, že operátoři už pár zákazníků ukecají. S ohledem, že se mi vždycky operátor ozval téměř ihned, O2 musí mít call centrum silně dimenzované. Jestli si má O2 na co stěžovat, tak jedině na své call centrum, kam jim utíkají peníze proudy. Byznys plán, založený na nasazení přestřelených cen a nastavení procesů tak, aby se všechno řešilo osobně a draze s lidskou obsluhou mi připadá jako z minulého století. A to se O2 chlubí, že má nejmodernější IT systémy. A chce digitalizovat kde co. Mohli by začít u sebe. Dále hodně ostatních firem tenhle přístup od O2 kopíruje. DIGI.TV si online přístup taky omezuje na žádost o zpětné zavolání.

+2/0
doporučit
27.6.2017 11:25

P73a39v47e34l 90Š79ť28a63s50t12n61ý 6554538604138

Chleba, máslo, maso, zelenina,voda, všechno zdražuje. Tak proč by měly vlastně zůstávat ceny u operátorů pořád stejné nebo se dokonce snižovat?

0/−11
doporučit
27.6.2017 7:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.