Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Operátoři chtějí sami zavést ukončení smluv bez sankcí

Asociace provozovatelů mobilních sítí (APMS) navrhla regulátorovi plán zavedení garance přenosu mobilního čísla do deseti dnů a možnost ukončit smlouvu bez sankcí při změně podmínek. A to bez ohledu na novelu zákona, který se projednává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62a89n 13T10a73r18a18b61a 4476286819779

Tak to přeci mohou i dnes bez speciálního zákona.. zatím v tom dělali fígle, najednou se zákazníka zbaví ochotně a bez opruzu? Aléé copatóó?

0/0
22.5.2017 16:44

J27i51ř81í 36K32l93e96j49n88a 2807208456857

mobil.czV

0/0
20.5.2017 8:59

J34i92ř71í 97K98l80e62j17n39a 2957708236627

a vlastně na co smlouva? k čemu O2, nebo O2 Tv ať se jdou vysmát

0/0
20.5.2017 9:01

J82a17n 88T81a22r49a22b82a 4586446769109

Pořád je O2 to nejslušnější, co tu na trhu máme, žádný ideál, ale Vodafone je ve vztahu k zákazníkovi totální kanál, navíc s mizerným reálným pokrytím, T-Mo jak kdy. Na podmínky rakouských nebo polských operátorů ale samozřejmě nedosahuje ani jeden z našich tří kartelistů.

0/0
22.5.2017 16:47

N51i97c69k 77S40a40g95e15n 9608831363972

...doplňuje Grund.

Who the f*ck is Grund?

Kapitán Grund? Major Grund? Nebo snad generál Grund?

-Grund Laco.

0/0
19.5.2017 20:04
Foto

P25e61t92r 88H15n29ě52v10s72a 4241643116780

����

0/0
20.5.2017 16:16

M75a27r36c38e96l 52K79u32r84k25a 6316287405389

Nyni muzete odstoupit pouze pri zmene, ktera ma negativni dopad na zakaznika

0/0
19.5.2017 19:12

P53e71t52r 83T52y75č91k75a 6615642849842

Jo ale rozhoduje o tom operátor.

0/0
19.5.2017 21:17

J43i82ř83í 21H46o78r26á77k 6664254413136

Co to je za kec, "nově zavést" možnost ukončení smlouvy bez sankcí při změně podmínek? To se snad rozumí samo sebou! - Takovému žvástu se v lidové hantýrce říká pičovina !

0/0
19.5.2017 16:36

P81a18v19e70l 85S64t49u18p82k43a 9376773547830

Tuším v tom nějakou lest. Ostražitost je na místě!

+2/0
19.5.2017 13:54

P35e57t16r 32D43l83o61u14h75ý 5287669984394

Chtějí jen odvést pozornost od ostatních věcí, jako třeba plánované zvýšení pokut.

+2/0
19.5.2017 13:56

P87e45t55r 26D17l92o35u16h84ý 5607609714784

Neformuloval jsem to dobře. Chtějí snížit tlak na prosazení novely ZoEK, kde je mimo to, co jsou si ochotni naordinovat sami, například i zvýšení pokut. A celkově chtějí odvést pozornost od svých kroků, které nejsou vždy úplně vstřícné k zákazníkům.

+1/0
19.5.2017 14:25

D56a75v23i56d 27D44o13b62e44š 3885982227

"možnost zákazníků odstoupit od smlouvy bez sankcí, pokud operátor změní podmínky kontraktu". To už je vlastně dnes.

1. pokud se změní podmínky k horšímu, máte právo odstoupit bez sankcí (například zrušení internetu po vyčerpání limitu a nutnost dokoupení místo zpomalení rychlosti).

2. Pozor na slovo zákazník/spotřebitel. Dodnes se mi otevírá kudla v kapse, když dokázali operátoři prosadit novelu zákona, že obdobné podmínky neplatí pro všechny, ale jen pro "spotřebitele", tedy koncové zákazníky. Pokud tedy máte smlouvu s operátorem na firmu (třeba malý živnostník), nemůžete si jen tak ukončovat, a operátor může např. chtít doplatit celý zbytek závazku.

+2/0
19.5.2017 13:48

P41e15t55r 75D84l74o86u34h59ý 5727899264434

K bodu 1. Ano, pokud se podmínky změní k horšímu, tak máte právo odstoupit bez sankcí. Ovšem co je změna k horšímu si vyhodnocuje sám operátor. Vy samozřejmě můžete podat stížnost k ČTÚ, pokud se domníváte, že podmínky byly změněny k horšímu a operátor to tak nevyhodnotil, ale pak následuje byrokratické kolečko a když konečně ČTÚ rozhodne, tak se operátor odvolá... a vy zatím platíte a platíte. Rozhodně by to mělo být tak, jak je obvyklé, že s každou změnou musí souhlasit obě strany a pokud nesouhlasí, tak se buď neprovede, nebo nastane právo odstoupit bez sankcí.

0/0
19.5.2017 13:56

P96e88t19r38a 19D50v22o95ř37á97k11o53v14á 1480194331259

Milí operátoři, tohle vám nikdo nezakazuje, tak proč z toho dělat něco, co je třeba někam hlásit. Od předražených služeb to stejně pozornost neodvede:-P

+9/0
19.5.2017 13:34

P41e27t21r 23M53i58k46e16s 9728282540268

Tak moznost odstoupit od smlouvy bez pokuty pri zmene podminek ze strany operatoru by mela byt automaticka a ne aby si tu nekdo na tom zkousel honit triko...

+5/0
19.5.2017 12:48

A13l70o10i35s 31S67t70a22r46ý 3109909197132

Eh, on jim snad někdo zakazuje či zakazoval, aby se takto sami od sebe nechovali už dávno?

+11/0
19.5.2017 12:21

T13o95m14á62š 87K47u88c33h16a68ř 3507161208801

Možnost ukončit smlouvu bez sankcí při jednostranné změně podmínek ze starny operátora je snad samozřejmostí, ne? 8-o

+2/0
19.5.2017 12:15

P57e90t26r 94D96l63o59u30h35ý 5817979864444

Mělo by být samozřejmostí, ale u nás "díky" aktivitám některých našich poslanců není.

+3/0
19.5.2017 12:20

J47i32ř89í 20H58o50r10á16k 6574554963686

Ta možnost už byla, ale poslanci to sami iniciativně změnili ve prospěch operátorů.

+1/0
19.5.2017 16:39

V25l58a21d50i82m62í46r 97F60i11b70i40g89e19r 5614211851104

Na ukončení smlouvy bez sankcí snad není potřeba ČTÚ. To si mohou operátoři sami ošetřit ve všeobecných podmínkách:-)

+6/0
19.5.2017 11:57

P17e98t38r 26D62l50o17u80h16ý 5677869904464

Dívadlo kolem se udělat musí, ne? ;-)

+4/0
19.5.2017 12:20

F41r75a94n89t15i14š33e65k 65V49r75á93n64a 5689522213961

Řešením by spíše bylo zakázat praxi víceletých smluv, které jenom konzervují podmínky. V cizině jsou pro koncové zákazníky běžné 3 typy placení za telekomunikační služby: předplacenky, tarif na dobu neurčitou s 30-denní výpovědní lhůtou, a pak tarify i s telefonem, který je typicky delší tak, aby se v něm rozpustila cena toho telefonu.

Mít ale tarify bez telefonu s uvázáním na dva roky nikde není a mělo by to být zrušeno i v ČR!

+11/0
19.5.2017 11:50

M48a38r75e67k 45J44a56n38e58č13k50a 1547456833561

A on snad někdo někoho nutí se vázat smlouvou na dobu určitou, nebo do toho jde každý dobrovolně jenom proto, protože ho to bude stát měsíčně méně? Pak, když chce smlouvu vypovědět, tak se diví, prská a nadává. Sám mám vždy a všude smlouvu na dobu neurčitou a nemám nikdy žádné problémy smlouvu bez jakýchkoliv sankcí a obstrukcí vypovědět, protože ve finále se to vždy vyplatí.

0/0
22.5.2017 2:31

V53á29c64l71a12v 27H24r78a20d15i26l 3924338922951

Hmm, a co to jako bude de iure ta "zmena podminek" ?

.

Jako ze musi oficialne vyjit nove VOP nebo co vlastne ? Muze to byt zase mlaceni prazdne slamy, pokud se bude definice zmeny podminek dobre formulovat ve prospech operatoru

0/0
19.5.2017 11:41

P83a67t15r22i13k 27E48g35e43r 2378650249471

Jsem zvědavý zda dTest s Telefonující.cz uspěje 4 SIM jsem tam zaregistroval. Už mi volala operátorka z aktivního telemarketingu v současné době máme 2x Vodafone ✓ 3 GB dat ✓ neomezené SMS ✓ neomezené volání za 475 Kč a 2x TESCO mobile zakoupené v květnu 2013 tedy výhoda 100% bonus kreditu. Změnu přesto chci a to výhodnější tarif i pro rodiče.

0/0
19.5.2017 11:35

D67a87v19i37d 89R71y52c20h33e68t64s53k28ý 9736131640280

nedělejte to zákonem, který by platil navěky, stačí když to slíbíme - to je betonový, nikdy totiž nelžeme a nepodvádíme jak jste se za posledních 20 let poučili

+4/0
19.5.2017 11:34

R30o76m28a53n 86M57e30i52d86l 2719849247526

Hmmmmmmm.. to je ale panečku šlechetné gesto, tady se chce někdo zalíbit V ....... Kecy v kleci, jen další povrchní záležitost, za kterou se bude nacházet jen nějaká další habaďůra na lidi...

+5/0
19.5.2017 11:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.