- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém vyřešen :D na esemes.cz to už funguje.
Neslyšící, starší i mladší senioři, i někteří invalidé nechápou, proč nás operátoři tímto tlačí do používání jiných způsobů komunikace. Opravdu jsou SMS brány ty místa, kudy unikají zisky?!
Upřimně, pátrám v paměti, kdy jsem poslal naposledy nějakou SMS a letos to ještě nebylo. A přes bránu na netu ? Tak to už je několik let. K čemu je to dnes dobré ?
vypadá to že se dohodli že to nevypnou najednou ale postupně ...
-
Proč máme monopol 3 mobilních operatorů?
Koukam ze sluzby nasi operatori na specifickem trhu stale vylepsuji...
SMS ky nepoužívám, tak, že nevadí !!!
Jsou to prostě paskvilové a zloději. Bránu jsem používal, bláboly o upadající službě neberu! Ty pizdy prostě vydělávají na svých zákaznících velmi málo, že musí takto "racionalizovat" ...
Škoda no. Ale výmluva "v době neomezených tarifů" mi přijde dosti chabá. Jistě, existuje tady skupina převážně firemních zákazníků, ale komu by se chtělo platit více než 300 Kč měsíčně za mobil :/
Naprosto zbytečná a nesmyslná služba.
Jak pro koho, firma měla nastavenou sms bránu na notifikace z monitoringu, teď musíme použít zahraniční společnosti místo zavedených dodavatelů
Těch "vylepšení" (=utahování šroubů) předvedl Vodafone v poslední době více:
- Zrušená SMS brána (Milí zákazníci, naši bránu používáte 70x méně než v minulosti, tak vám ji zrušíme, protože ji vlastně nepotřebujete... a nás to jen stojí peníze. A taky aby vás zbytečně "neobtěžovala").
- Zvýšení ceny tarifů nabízených ve spolupráci s mBank (Abychom udrželi kvalitu našich služeb, rušíme některé staré tarify, hlavně ty, co jsou výhodné pro zákazníka. Že na ně máte smlouvu na dobu určitou? Trhněte si, my taháme za delší kus provazu).
- Zavedení na tarifikace 60 + 60 v nových tarifech Start (Zapomeňte na to, jak jsme jako naši konkurenční výhodu a férovost prezentovali tarifikaci po vteřinách - např. benzinové čerpadlo, které počítá cenu, i když už je hubice zavěšená a benzín neteče. Nebo závodníky v modrých a lila dresech, kteří dorazili do cíle, ale čas jim dál běží, zatímco tomu červenému se čas zastavil v okamžiku proběhnutí cílem. Zjistili jsme, že takový detail zákazníci moc neřeší a podstatná je pro ně jen cena za minutu - tak tady ji máte).
- Zvýšení ceny nových Red Naplno tarifů (Za malé zvýšení ceny jste dostali mnohem víc dat - tak co chcete? Že jsme mohli dát i nějaký tarif, kde by cena zůstala a dat přidat o něco méně? Nebo cena dokonce trochu klesla a množství dat zůstalo stejné, nebo by stouplo jen nepatrně? A proč bychom to měli dělat? To bychom z vás dostali méně peněz!)
- Nefunkčnost čistě datových SIM v roamingu (čistě datové tarify jsme navrhovali k použití v ČR a dokud jsme si za jejich použití v roamingu mohli účtovat naše ceny, tak to bylo fajn... teď nám EU svojí regulací udělala čáru přes rozpočet, takže vám naše vyděračské ceny budeme účtovat jen doma, když v zahraničí už nemůžeme).