Diskuze

Po telefonu slíbí cokoli. Nenechte si to líbit, dejte jim padáka

Po telefonu nabídnou výhodnější podmínky, písemná smlouva se ovšem posléze od původní dohody liší. Spotřebitelských stížností na tyto nekalé praktiky poskytovatelů služeb elektronických komunikací u ČTÚ přibývá. Od smlouvy uzavřené na dálku lze přitom do 14 dnů odstoupit, lhůta může být i výrazně delší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jakmile se v telefonu ozve třeba jen náznak jakékoliv nabídky, pokládám bez sebemenší komunikace telefon. A to jen proto, že vím, že ti liodé za to nemohou a nechci jim tedy nadávat. Dříve jsem se občas snažil vysvětlit, že nemám o jejich nabídku zájem, ale protože se to neustále opakovalo a snažoli se mne udržet na drátu duchaplnostmi, tak už na to kašlu. Prostě přeruším hovor zavěšením telefonu a je klid.

5 0
možnosti

P98e24t95r 51K23o76s45t33k45a

17. 3. 2017 17:33

Tak pokud to pomáhá, tak super. Kdysi jsem dělal jako brigádník v call centru T-Mobilu a lidem, kteří nereagovali, jsme museli volat třeba i 15x, dokud jsme od nich nedostali odpověď. Peklo.

0 0
možnosti
Foto

J14a88n 97M80a30c33k

17. 3. 2017 12:56

V Nemecku je tohle nezakonne, ovsem pokud se jedna o prodej ci reklamu.

Muzete ovsem volat lidem kteri vam treba dluzi penize.

0 0
možnosti

Osobně zastávám názor, že nevyžádané komerční telefonáty by měly být mimo zákon, anebo by měl mít každý možnost je zakázat.

Tento způsob prodeje je prakticky totožný jako u podomního obchodníka. Slabší povahy podlehnou.

13 1
možnosti

Tak způsobů, jak jednat s telefonními nabízeči je vícero. Já třeba někdy řeknu, že se dotyčný dovolal na služební telefon, který se střídá mezi lidmi, co zrovna mají pohotovost na vykládání vagónů se zbožím pro firmu. Takže za půl dne už nemusím být k zastižení a nevím, kdy se ke mně ten telefon zase dostane.

1 1
možnosti

Proc takovy vymluvy? Proste reknu, ze nemam zajem a hotovo. Ze takova spousta lidi u nas neumi rict "ne".

21 0
možnosti

M66i44c23h91a87l 55Ž76á45k

17. 3. 2017 10:13

Odmítám cokoliv po telefonu řešit. Nabídky které mi volají zdvořile odmítám a pokládám. Většinou nemám čas nebo náladu se tím zabývat.

5 0
možnosti

Tuto pomůcku využívám již několik let a nemůžu si ji vynachválit;-)

0 0
možnosti

J98a58n 83H53á64l47a

17. 3. 2017 9:18

A přitom je to tak jednoduché - záznam o sjednávání smlouvy po telefonu musí být na straně obchodníka archivován po dobu min. dvou let a ve smlouvě bude uveden link k jeho stažení pro kontrolu zákazníka. V případě, že záznam nebude u obchodníka k dispozici, nebo bude nesrozumitelný, má se smlouva za neplatnou od samého počátku a veškeré s tím případně spojené náklady jdou na vrub obchodníka.

7 0
možnosti

J59a32n 87H79á15l57a

17. 3. 2017 9:25

Právník by to určitě napsal lépe, ale snažil jsem se to zformulovat pokud možno krátce, jasně a neprůstřelně - tzn. z toho si můžete odvodit, že právník nejsem a nikdy nebudu:-))

0 0
možnosti

Ne, ze bych po telefonu neco uzaviral, ale jak pise pan Kralicek. Nahravam a kdyz o tom reknu, nadseni z jejich strany ponekud ochladne:-)

1 0
možnosti

Jelikož vždy volají přes den, vždycky jim řeknu, že na ně nemám čas a ať zavolají, až přijdu z práce, třeba tak ve 21:30. Nikdy pak už nikdo nezavolal .... ;-D

0 0
možnosti

Kolega v práci má na různé telemarketingové nabídky obranu to, že jakmile volající oznámí, že v rámci zachování kvality služeb apod. je hovor nahráván nebo monitorován, tak on oznámí že v pohodě, že si to také nahrává a informuje je o tom a je zajímavé, že tyto hovory prý rychle končí ze strany volajících ;-D.

14 0
možnosti

I74v62a72n 51P21a30p

17. 3. 2017 8:50

-))))) to je dobrý to použiju taky

1 0
možnosti