- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jakmile se v telefonu ozve třeba jen náznak jakékoliv nabídky, pokládám bez sebemenší komunikace telefon. A to jen proto, že vím, že ti liodé za to nemohou a nechci jim tedy nadávat. Dříve jsem se občas snažil vysvětlit, že nemám o jejich nabídku zájem, ale protože se to neustále opakovalo a snažoli se mne udržet na drátu duchaplnostmi, tak už na to kašlu. Prostě přeruším hovor zavěšením telefonu a je klid.
Tak pokud to pomáhá, tak super. Kdysi jsem dělal jako brigádník v call centru T-Mobilu a lidem, kteří nereagovali, jsme museli volat třeba i 15x, dokud jsme od nich nedostali odpověď. Peklo.
V Nemecku je tohle nezakonne, ovsem pokud se jedna o prodej ci reklamu.
Muzete ovsem volat lidem kteri vam treba dluzi penize.
Osobně zastávám názor, že nevyžádané komerční telefonáty by měly být mimo zákon, anebo by měl mít každý možnost je zakázat.
Tento způsob prodeje je prakticky totožný jako u podomního obchodníka. Slabší povahy podlehnou.
Tak způsobů, jak jednat s telefonními nabízeči je vícero. Já třeba někdy řeknu, že se dotyčný dovolal na služební telefon, který se střídá mezi lidmi, co zrovna mají pohotovost na vykládání vagónů se zbožím pro firmu. Takže za půl dne už nemusím být k zastižení a nevím, kdy se ke mně ten telefon zase dostane.
Proc takovy vymluvy? Proste reknu, ze nemam zajem a hotovo. Ze takova spousta lidi u nas neumi rict "ne".
Odmítám cokoliv po telefonu řešit. Nabídky které mi volají zdvořile odmítám a pokládám. Většinou nemám čas nebo náladu se tím zabývat.
Tuto pomůcku využívám již několik let a nemůžu si ji vynachválit
A přitom je to tak jednoduché - záznam o sjednávání smlouvy po telefonu musí být na straně obchodníka archivován po dobu min. dvou let a ve smlouvě bude uveden link k jeho stažení pro kontrolu zákazníka. V případě, že záznam nebude u obchodníka k dispozici, nebo bude nesrozumitelný, má se smlouva za neplatnou od samého počátku a veškeré s tím případně spojené náklady jdou na vrub obchodníka.
Právník by to určitě napsal lépe, ale snažil jsem se to zformulovat pokud možno krátce, jasně a neprůstřelně - tzn. z toho si můžete odvodit, že právník nejsem a nikdy nebudu:-))
Ne, ze bych po telefonu neco uzaviral, ale jak pise pan Kralicek. Nahravam a kdyz o tom reknu, nadseni z jejich strany ponekud ochladne
Jelikož vždy volají přes den, vždycky jim řeknu, že na ně nemám čas a ať zavolají, až přijdu z práce, třeba tak ve 21:30. Nikdy pak už nikdo nezavolal ....
Kolega v práci má na různé telemarketingové nabídky obranu to, že jakmile volající oznámí, že v rámci zachování kvality služeb apod. je hovor nahráván nebo monitorován, tak on oznámí že v pohodě, že si to také nahrává a informuje je o tom a je zajímavé, že tyto hovory prý rychle končí ze strany volajících .