- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kéž by to tak vzdal Microsoft a skusil to s androidem. To by bylo fajn. Pa.
Děkujeme "objektivní" redakci Mobil.cz, že o kampani informují až poté, co neúspěšně skončila.
Posielam kvety do Microsoftu (na nahrobny kamen mobilneho Windowsu)
Zde nejsi na dsl.sk, tady to nikdo nepochopí
Prozradím vám důvěrnou informaci: v Japonsku si mnoho lidí, zejména mládež, potrpí na styl a stylizaci. Proto budete úspěšní, pokud přijdete se stylovým nápadem a provedením. Takže originální obal, barevná škála produktu tam hraje důležitou marketingovou roli.
A samozřejmě musíte mít potřebnou nabídku vybavenosti. To nesmíte v Japopnsku podcenit - viz příspěvek Vojtěcha Hubra.
Ono není divu, Windows Mobile nemá v Japonsku v podstatě žádný podíl na trhu, ani se pro něj nevyvíjí žádné místní aplikace. A to je v zemi, kde si přes mobilní aplikace můžete nejen objednat pizzu, ale třeba i zjistit, který vagon přijíždějícího vlaku je nejméně obsazený, docela problém.
Tak detailní infromace na Technetu nemají, to byste po nich chtěl moc. Tyto informace totiž propagační letáky a překladové články neobsahují