- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já mám hezky neomezené volání a sms a k tomu 10GB dat/měsíc. S cenou 499kč jsem velice spokojen
Přecházel jsem z virtuála k operátorovi, který mi odmítnul nabídnout jakoukoliv slevu. Zkusil jsem tedy strategii plně placeného tarifu bez úvazku na měsíc a pak jsem podal výpověď. Z retenčního mi zavolali, ale nic mi nenabídli a jen konstatovali, že mají pouze ceníkové ceny. Asi týden před uplynutím té výpovědní lhůty (tuším šestitýdenní?) jsem na retenční zavolal sám od sebe a zeptal se, jestli to opravdu nelze změnit. Tam mi nabídli o řád lepší tarif za cenu toho nižšího a to jsem vzal. Není to zázrak, ale jsem spokojený. Ale nemám radost z toho, že tu neexistuje konkurenční prostředí a kartel operátorů má ceny jak podle kopíráku.
Od minulého pátku jsem u T-Mobile - tarif S námi bez hranic, bez úvazku, plná cena.
Předtím jsem byl u Vodafone, tarif Smart 250, bez úvazku, plná cena - k odchodu mě přiměla cena versus ta naprosto směšná data, volání by mě stačilo.
Cenu neřeším - ten litr navíc oproti nějaké retenční či firemní nabídce si každý měsíc hravě opatřím...
Jsou totiž výdaje za to co mě baví, které jsou násobky této v podstatě nic neřešící částky
dokud jim ÚOHS nezarthne až 90% slevy pro vyvolené a ČTÚ je nedonutí používat transapertní ceníky (klidně s objemovými slevami) pak se nic nezmění a individuálové budou doplácet na přemrštěné slevy ostatních...
Chybí možnost "Standardní ceny považuji za nepřijatelné a slevu se mi vyhádat nepodařilo". Sice se tomu blíží druhá možnost ale není to úplně ono.
Slevu nikdy nevyhádáte bez úpisu na 2 roky (se skřípěním zubů bych možná přijal úpis na rok ale více ne). I kdyby ano tak ani jeden z operátorů nebyl ochoten nabídnout nic jiného než ceníkové ceny, pouze Vodafone byl ochoten slevit několik procent (cca 5). Zejména co se týče dat, volání mě až tak nezajímá.
Asi tak. Na data slevu většinou nedostaneš.
Z 30ti korun měsíčně to moc dolů myslím neuhádám.
tarif nemám, o ničem se nedohaduji-mobil.cz
MujKaktus.cz - 2x měsíčně 100 % navíc při dobití min. 200 Kč, účtování 1+1, FB data zdarma, výhodné balíčky...
Každé dva roky je to téměř stejné. Zavolají mi, že mi končí smlouva a už mi nemohou nabídnout stejné podmínky, že si musím zvolit ze standardní nabídky. Já jim na to řeknu, že mám internet a TV od konkurence a že ti budou rádi když k nim přejdu i se třemi dalšími čísly. Další den volá někdo o fous výše a nabízí jiné, ale pořád horší podmínky a já se přeptám na možnost převedení čísla. Každé dva roky se dostanu výš a musím přitvrdit. Jednou už jsem musel poslat i výpověď. Až loni mi po klasické callgirl, hned zavolala nějaká velmi příjemná výše postavená paní a ptala se co bych teda chtěl. Když jsem ji řekl, že jsem spokojen se stávajícíma podmínkama, přidala mi navrch 50 Kč slevu sama od sebe. Jsem zvědav na příští rok.
osobně volám levněji díky zaměstnavateli, ale asi jako jeden z mála se zmrazení cen nebojím a podpultovky bych klidně zrušil, mám raději transparentní systém slev, čím více lidí na nějakou slevu dosáhne, tím více se trh rozhýbe. Z ankety je vidět, že řada lidí se snaží, ale slevu nedostane...