- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nevím co se to tu pořád mele o nedostatku převratných inovací. s tím jak jsou telefony propracovanější a optimalizovanější tak logicky ubývá inovací, tak to funguje v životním cyklu každého výrobku. a je to vidět u všech výrobců ne jen u applu. telefon který byl špičkový dříve jen jeden rok je dnes špičkový 3 roky...
Lidi očekávají revoluci každý rok to přece vůbec není nelogický
Tak to je snad marast ne?
Převčírem tu byl článek o tom jak Jabko přestalo táhnout a prodeje jsou hluboko pod očekáváním a dnes tohle?
Technická pro autory: jakým způsobem mohou být rozměry kompaktní? Přijde mi to jako těžká barva, veselá hmotnost, slané světlo...
Zřejmě při dosažení Planckovy délky ... 1,6 x 10-35 metru (slovy jedna celá šest desetin krát deset na mínus třicátoupátou metru). Při této velikosti již nebude z iPhonu možné zjistit jakoukoli informaci
Apple se smějí a korejské ovce zuří a prskají síru, protože ty jejich Kijy a Hundaje nebudou nikdy Audi nebo Mercedes. Ani když to dají na cenovku. Androidům se vysmívám
Proč by se Apple neměl smát? Jeho přestřelená cenová politika a k tomu celosvětové ochotně platící stádo jablečných ovcí - to už je sakra důvod k radosti
Úspěch iPhonu je daný především tím, že drtivá většina jeho uživatelů nemá sebemenší důvod ani přemýšlet o čemkoliv jiném na Androidu. Jsou maximálně spokojení, vše funguje, jak má a cena je to poslední, co je zajímá.
Tak na světě je hodně lidí, kteří prostě chtějí to nejlepší na trhu. A ubývat jich nebude.
Podle mého je důležité zmínit jeden faktor a sice ten, že lidé mají rádi kontinuitu a stabilitu (a nejde teď o OS).
Pokud máte ty peníze a pořídíte si iPhone, tak zkrátka víte, že (nemáte-li vadný kus) bude fungovat, bude mít velice dobré parametry a nijak neriskujete. Pak jsou samozřejmě lidé, kteří změnu vyhledávají - pro ně iPhone jako trvalé řešení nejspíš nikdy nebude.
Takže i to, že je iPhone 7 recyklovaná šestka, nemusí být na závadu. Přístroj je vylepšený, používá prověřenou platformu OS a nedá se příliš očekávat, že vás negativně zaskočí.
V tomto dle mého dělala v minulosti velkou chybu třeba Sony, která chrlila nové a nové modely, pořád je měnila a ne vždy ve všem k lepšímu. Ostatně automobilky to tak provozují už nějaký pátek, většina z nich se od revoluce v modelových řadách posunula k evoluci.
Přesně tak. Stabilita, kontunuita, jistota a příkladná zákaznická podpora.
To jsou věci, za které jedna skupina lidí mileráda připlatí. Druhá vůbec nechápe k čemu to je a považuje to za okrádání.
Navíc Apple dobře ví, že vývoj mobilních telefonů se dostal stejně do fáze, kdy se všude jen recykluje a změny se často dělají jen pro to, aby byla změna. A zrovna tohle je něco, s čím Apple zachází velm promyšleně.
Jen nevim jak dlouho budou dojizdet na energii Steva Jobse.
Eplu lze vytknout hodně, ale marketing mají nejlepší.
Ne marketing, ale produkty! Je vidět, že toho o Apple moc nevíte :)
Já nevím proč každý čeká, že rok co rok bude nový model o 100% lepší, rychlejší, výkonnější a zcela přepracovaný. To je zvrácenost z PC (a Android) světa, kdy v červenci koupíte na Alze notebook jako novinku a v říjnu se už ten model neprodává. Proboha proč?
Já pracuji na cca 7 let starém počítači MacPro (dva dvoujádrové Xeony, 10 GB RAM) a nevím proč by se měl měnit. Maximálně vyměnit SSD disk za nový rychlý.
Stejně jako s auty. Pořád samé novinky, nové motory s nižší spotřebou atd. a nakonec s litrovým benzínovým tříválcem v malém autě jezdíte za 7 litrů stejně jako s poctivou dvoulitrovou atmosférou v Mazdě 6.
Od ženský bych skoro ani neočekával něco tak smysluplnýho, většinou spíš slyším, že potřebují nový model, protože má hezčí růžovou, než ten předchozí